به همت عوامل اجرائی واحد137 شهرداری منطقه 10، در پی پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان و در راستای کاهش پیامهای 137 ، عملیات نصب و همسطح سازی ، مرمت و خشکه چینی سنگفرش پیاده رو و مرمت جوی آب انجام شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، واحد 137 شهرداری منطقه 10 در راستای خدمت رسانی به شهروندان محترم، عملیات نصب و همسطح سازی یک مورد دریچه فلزی کامل را در خیابان امام خمینی (ره) نرسیده به اتوبان یادگار امام (ره) و عملیات نصب و همسطح سازی دریچه فلزی کامل را در انتهای خیابان مالک اشتر انجام داد. لازم به ذکر است که این عملیات در راستای رفع آبگرفتگی های مکرر و همچنین رفع خطر از شهروندان محترم انجام شده است .

همچنین این واحد عملیات مرمت و خشکه چینی سنگفرش پیاده رو را در خیابان مالک اشتر حد فاصل خیابان خوش تا خیابان قصرالدشت، عملیات جمع آوری جداول و سنگدال مازاد را در خیابان امام خمینی (ره) تقاطع خیابان خوش را نیز به انجام رسانیده است.
 
شایان ذکر است واحد 137 به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی، اقدام به انجام عملیات مرمت و همسطح سازی یک مورد دریچه فلزی را در فرعی انتهای خیابان مالک اشتر ،خیابان دستغیب کرده است. در ضمن این واحد عملیات مرمت جوی آب را در فرعی خیابان رودکی را به منظور لایروبی بهتر انجام شده است.
 
گفتنی است عوامل اجرائی واحد 137 و در راستای رفاه حال شهروندان در امر رفت و آمد،  عملیات مرمت جدول بندی را در خیابان جیحون بعد از خیابان مرتضوی  انجام داده است. لازم به ذکر است که این کلیه  عملیات فوق در راستای کاهش پیامهای 137 انجام شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.