رییس و موسس جامعه القرآن کریم کشور از فعالیت 70 مدرسه و 700 مرکز آموزشی جامعه القرآن تحت نظر موسسه جامعه القرآن کریم کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛رییس جامعه القرآن کریم کشور در مراسم بهره برداری از مدرسه پسرانه غیر دولتی امام حسن مجتبی(ع) در زنجان، گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای توسعه مدارس جامعه القرآن در کشور صورت گرفته و مدارس جدید در کشور ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به فعالیت  10 ساله جامعه القرآن کریم کشور ادامه داد: در هر ماه کلنگ یک باب مدرسه بر زمین زده می شود و خیرین می توانند در احداث این بناهای آموزشی شرکت کنند.

 وی با بیان اینکه با گسترش آموزش های قرآنی جامعه القرآن، جامعه القرآن در ارائه مباحث آموزشی مشکلی ندارد ادامه داد : باید بر اساس قوانین تعریف شده، مباحث الزامی و مورد تاکید آموزش و پرورش نیز در مدارس آموزش داده شود.

رییس جامعه القرآن کریم کشور، با بیان اینکه این مرکز قرآنی وقف عام است  تصریح کرد :تمام عایدات و درآمد این  مدارس صرف تامین نیازهای آموزشی این مراکز می شود.

حجت الاسلام طباطبایی احداث مدارس مطابق با استانداردهای تعریف شده و مورد تایید سازمان نوسازی و تجهیز مدارس توسط خیرین  جز برنامه های کاری مرکز آموزشی جامعه القرآن  عنوان کرد  

  وی با بیان اینکه جامعه القرآن کشور در زمینه توسعه مدارس قرآنی گام های بزرگی را برداشته است خاطر نشان کرد: در صورت اختصاص زمین مورد نیاز  ساخت مدرسه جامعه القرآن کریم در زنجان در اولویت قرار دارد./.

 

 

 

برچسب ها: مرکز ، جامعه القرآن ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.