معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مردم شهیدپرور شیخ شبان ، روستای نمونه ایثارگری در کشور ، از شهدا بعنوان ثروت بزرگ مردم ایران نام برد که به اندازه تاریخ بشر ارزش دارند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: روستای شیخ شبان با توجه به جمعیت خود شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
سردار آسودی، افزود: مردم ایران ثروتمندترین مردم دنیا هستند زیرا شهدایی دارند که هر کدامشان به اندازه تاریخ بشر ارزش دارند.
وی، شهدا را  مرکز قدرت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: تا این مرکز قدرت و فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد هیچ توان نظامی و هیچ جنگ نرمی از پس این قدرت برنمی آید.
آسودی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت از مؤلفه های قدرت نرم ایران اسلامی است و همه باید از این مرکز قدرت، پاسداری کنند.
وی،  با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: باید از این ثروت و سرمایه های کشور برای مبارزه با جنگ نرم الگو سازی کرد.
محمدعلی آسودی در سفر به بام ایران،همزمان با  روز مهمانی لاله ها در سراسر کشور ،در جمع مردم شهیدپرور روستای شیخ شبان، حضور یافت و اختصاص عنوان ملی ایثارگری و نماد کشوری برای گلزار شهدای این روستا و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت.
گفتنی است: شیخ شبان در 39 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و از جمعیت دو هزار و 500نفری این روستا بیش از یک هزار و 500نفر در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند که، 83شهید و 179 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.