رئیس سازمان ورزش بسیج مسضعفین گفت: کمبود و کاستی های ورزش جامعه با برنامه ریزی دقیق و مدیریت خوب حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار کاظم یزدانی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و مدیریت خوب و با استفاده از منابع و پتانسیل های عظیم کشور زمینه های پیشرفت در ورزش را در جامعه رونق و گسترش دهیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "تحصیل، تهذیب و ورزش سه رکن اساسی و نیاز برای جوانان ماست" خاطرنشان کرد: همه دست‌اندرکاران، مسئولان و نهادها که به نوعی با جوانان سر و کار دارند باید با وحدت و برنامه‌ریزی دقیق و عملی در تحقق آن بکوشند.

رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین با بیان این که دشمنان این ملت و کشور سرمایه‌گذاری زیادی برای تباهی و نابودی جوانان ما می‌کنند، افزود: اگر بتوانیم جوانان را به سه رکن اساسی تحصیل، تهذیب و ورزش آراسته کنیم دشمنان مایوس شده و نمیتوانند به مقصود و هدف شومشان دست یابند.

سردار یزدانی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در بحث انرژی هسته‌ای ایران گفت: اگر کشور ما از لحاظ اقتصادی قوی باشد نوع برخورد استکبار با ما طور دیگری خواهد بود؛ چون استکبار در بازی‌های سیاسی کشور اقتصاد ضعیف را پایمال می‌کند.

وی ابراز داشت: حماسه اقتصادی کلید رهایی ما در مقابله با توطئه‌های اقتصادی استکبار جهانی است و اتکا به مردم، منابع داخلی و تولید ملی است که حماسه اقتصادی را درپی خواهد داشت./

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کمبود ، ورزش ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.