نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از آحاد ملت ایران خواستند که در راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تعدادی از نمایندگان به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کردند.
 
212 نفر از نمایندگان این بیانیه را امضا کرده‌اند و هم چنین تعدادی از نمایندگان استان‌های شمالی از رئیس‌جمهور خواسته‌اند که موضوع برف این استان‌ها را رسیدگی کند و دستور تسریع در حل مشکلات را صار کند.
 
مشروح این بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن روز جشن اسلامی و ملی مردم ایران است و روز استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ایران است چنین روزی یادآور پایان رفتن رنج‌های دیرینه دوران ستم‌شاهی و پایان دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است. دهه فجر و 22 بهمن یادآوری فداکاری و ایثار ملت بزرگ و شهیدپرور و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) است. دهه فجر موجب شد تا ملت ایران با آرمان‌های اسلام و شهدای انقلاب که همان راه اسلام است تجدید عهد کند و بر پیمان خود در وفاداری و پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیه‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید گردد. ملت ایران 22 بهمن سال 1393با شرکت در راهپیمایی پرشکوه و پرافتخار در سراسر کشور دوستان انقلاب اسلامی را خوشحال و بیدار خواهند کرد و یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ دندان شکن خواهند داد.
 
نمایندگان ملت ایران ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و اعلام حمایت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری و تاکید مجدد بر ضرورت وحدت و انسجام همه مردم، مسئولان و نیروهای انقلابی و نیز اتخاذ موضع شفاف در برابر استکبار همگام با تمام آحاد ملی و دوشادوش مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن از تمام شهرها و مناطق ایران اسلامی شرکت خواهند نمود و از مردم انقلابی و فهیم می‌خواهند با مشارکت همه جانبه بار دیگر اتحاد و انسجام ملت و حمایت انقلابی خود را از نظام اسلامی در برابر نظام سلطه اعلام نمایند و نقش الهام بخش خود را در روند بیداری اسلامی تبیین نمایند و بر حفظ و استقلال و آزادی خود و ایستادگی در برابر زیاده خواهی صهیونیست و پاسداری از افکار عمومی ملت‌های مسلمان به تصویر بکشانند.


انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار