"طلال البرازی" استاندار حمص، تأکید کرد که با وجود تیراندازی‌های گروه های مسلح، بخش زیادی از کمک های بشردوستانه به دست ساکنان بخش قدیمی شهر حمص رسیده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم ،"طلال البرازی"روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: هر چند مسیرها بمب گذاری شده است، و گروه‌های مسلح به کاروان‌ها گلوله و خمپاره شلیک می‌کنند ولی بخش عظیمی از کمک‌های غذایی، پزشکی و دارویی به شهر حمص قدیم از جمله مناطق الحمیدیه و بستان الدیوان رسیده است.

البرازی خاطرنشان کرد: هیأت سازمان ملل شاهد رسیدن کمک‌ها به بخش قدیمی شهر حمص بودند ولی یک خودروی حامل کمک های بشردوستانه به علت انفجار بمب در مسیرش مجبور به بازگشت شد.

استاندار حمص تأکید کرد: یک خودروی دیگر نیز که راهی منطقه الحمیدیه بود، به علت حمله تک تیراندازان گروه های مسلح مجبور شد که از وسط راه برگردد .

البرازی افزود: گروه‌های مسلح مختلفی در بخش قدیمی شهر حمص مستقر شده‌اند و با شلیک گلوله و خمپاره مانع رسیدن کمک‌ها به دست نیازمندان می‌شوند.

استاندار حمص اعلام کرد: تلاش‌ها برای رساندن کمک‌ها به نیازمندان باید افزایش یابد، و ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد و سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی نیز باید در این زمینه کمک کنند؛ همچنین تلاش می‌کنیم شهروندانی را که خواهان خروج از حمص قدیم هستند، از این شهر خارج کنیم و 83 شهروند روز جمعه از حمص قدیم خارج شدند و 222 شهروند هم روز شنبه برای خروج از آن نام نویسی کردند .

البرازی خاطرنشان کرد: دولت به نهادهای مربوط دستور داده که به شهروندان برای خروج از بخش قدیمی حمص کمک کنند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار