مسئول کمیته روستایی ستاد دهه فجر اهر، روستائیان جهادگران عرصه تولید و سازندگی کشور برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام حسن زاده، توجه به امور رفاهی، معیشتی و اشتغال و تولید روستائیان را یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: به برکت نظام و انقلاب ، روستاهای کشور از خدمات مختلف زیربنایی بهره مند شده اند.

وی، گفت: افتخار نظام اسلامی این است که اکثر اقدامات زیربنایی که در شهرها انجام می شود در روستاها نیز انجام شده و امروز روستائیان عزیز از نعمت گاز، برق، تلفن، ارتباطات و اقدامات زیربنایی بهره مند شده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اهر، افزود: روستائیان و عشایر نقش اساسی در انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، عرصه های تولید کشاورزی در رسیدن به خودکفایی داشته اند و روستائیان و عشایر پابه پای سایر هموطنان در تمامی صحنه های انقلاب حضوری پرشور و تأثیرگذار داشته اند.

وی، بزرگترین افتخار روستائیان و کشاورزان عزیز را تلاش در عرصه تولیدات کشاورزی، دامی و تأمین یکی از مایحتاج عمومی بخصوص گندم و پروتئین برشمرد و افزود: کشاورزان نقش بی بدیل در عرصه اقتصاد و خودکفایی دارند.

مدیر جهاد کشاورزی اهر نیز دراین مراسم بزرگترین افتخار جهاد کشاورزی را خدمتگزاری به کشاورزان و روستائیان و عشایر برشمرد.

احمد احمدی فر گفت: جهاد کشاورزی به عنوان یک نهاد انقلابی بیش از سه دهه افتخار خدمتگزاری به کشاورزان و روستائیان را دارد و در طول این سه دهه تلاش خود را انجام داده است تا روستائیان عزیز بیش از پیش در رفاه و آسایش باشند./ب
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عرصه ، تولید ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.