رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار گفت: رقابت برای فعالیت در عرصه مراکز شبه خانوادگی در این منطقه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اصغر یوسف‌زاده در حاشیه مراسم افتتاح مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست علی‌بن ابیطالب(ع) که با حضور جمعی از مسئولین محلی  و شهرستانی این منطقه برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و ولادت فرخنده امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: فعالیت مراکز شبه خانواده در شهرستان شهریار افزایش یافته است که این امر اتفاق مبارکی محسوب می‌شود که در سنوات گذشته در این شهرستان کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

وی درادامه افزود: در آینده دو مرکز این چنینی دیگر نیز در این منطقه افتتاح خواهد شد که ظرفیت حائز اهمیتی برای ارائه خدمت دراین عرصه به شمار می‌رود.

علی اصغر یوسف‌زاده با تاکید بر کنترل تعداد پذیرش کودکان در این مراکز تصریح کرد: از آنجایی که این مراکز همانند خانواده و به صورت شبه خانواده فعالیت می‌نماید افزایش پذیرش کودکان بیش از 15تا20نفر می‌تواند سطح کیفی کار کارشناسی و بهینه در این مراکز را کاهش دهد و به طبع مجموعه‌های این چنینی باید در تعداد نفرات پذیرشی دقت نظر لازم را اعمال نمایند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ضمن تشکر از مهندس روایی مؤسس و متولی برپایی این مرکز خاطرنشان کرد: انسان دوستی و دگر دوستی از مبانی مورد تأکید اسلام است که هر فردی در جایگاه خویش موظف است قدمی متناسب با توانایی و امکانات خود در این راه بردارد.

گفتنی است، مرکز علی‌بن ابیطالب(ع) در خیابان شهید شیخ‌لر شهرستان شهریار واقع شده است وامکانات نگهداری از کودکان بی‌سرپرست را به صورت شبانه‌روزی دارا است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مرکز ، نگهداری ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار