چهارمین نشست با دعوت و حضور جمعی از فعالان صعودهای ورزشي و داوران و هم‌چنین مسئولن فدراسیون از جمله رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون و عوامل کارگروه صعودهای ورزشی برگزار شد

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سايت رسمي فدراسيون کوهنوردي، چهارمین نشست با دعوت و حضور جمعی از فعالان صعودهای ورزشی، سنگ‌نوردان، مربیان، طراحان و داوران و هم‌چنین مسئولان فدراسیون از جمله رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون و عوامل کارگروه صعودهای ورزشی برگزار شد و حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات و چالش‌های مرتبط پرداختند.
 
در این جلسه بر اساس حوزه‌ی تعیین شده در خصوص «بررسی مسائل کاربردی سالن‌های سنگ‌‎نوردی» مباحث مختلفی عنوان شد، اما نقطه نظرات انتقادی و پیشنهادی حاضرین عمدتاً در رابطه با اداره‌ی مجموعه سنگ‌نوردی زنده یاد «داوودی» مطرح گردید.
 
استاندارد سازی دیواره‌ها و تجهیزات، تاکید بر آموزش و چالش‌های مربوطه،  تکریم پیش‌کسوتان این عرصه، تامین زیرساخت‌های لازم، مشکلات تامین سالن و دیواره متناسب جهت میزبانی‌های بین‌المللی، سرمایه‌گذاری مفید و زود بازده در رشته‌ی سرعت، افزایش تبلیغات رسانه‌ای و ... از جمله سایر موارد مطرح شده در این نشست بود.
 
این نشست در روز جمعه ۱۷ بهمن ماه ۹۲ به مدت ۲ ساعت در مجموعه سنگ‌نوردی داوودی برگزار شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار