شبکه الکوثر در ایام دهه فجر طبق روال هر سال برنامه های ویژه ای روی آنتن دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، گروههای مختلف برنامه ساز در شبکه الکوثر برنامه های ویژه ای را برای ایام الله دهه فجر تدارک دیده اند که از جمله آنها می توان به فیلم و سریال، برنامه های سیاسی و اجتماعی و کودک اشاره کرد.
بر اساس این گزارش تامین برنامه شبکه الکوثر سریال سال های برف و بنفشه و فیلم سینمایی اعتراف و تروریست را در این دهه روی آنتن دارد.
گروه سیاسی نیز علاوه بر پرداختن به موضوع انقلاب در برنامه زنده قضیه ساخنه ، در ویژه برنامه ای با عنوان فجر الثوره به بررسی تاثیر انقلاب اسلامی بر سایر کشورهای می پردازد. همچنین در روز 22 بهمن نیز ویژه برنامه ای را به صورت زنده و به مدت 120 دقیقه برای پوشش راهپیمایی های عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن خواهد برد.
گروه اجتماعی شبکه الکوثر نیز آیتم هایی از برنامه زنده صبحگاهی خود با عنوان صباح الکوثر را که از دفتر شبکه الکوثر در بیروت پخش می گردد، به معرفی انقلاب و تاثیرات آن پرداخته و همچنین در برنامه نصف المجتمع نیز نقش زنان در پیروزی و راهبرد اهداف انقلاب را به نمایش می گذارد. علاوه بر این برنامه راه افتخار را در 13 قسمت 20 دقیقه ای در خصوص پیشرفتهای ایران اسلامی در زمینه های مختلف ، پخش می کند.
گروه کودک و نوجوان نیز با پخش انیمیشن های بهمن و بختک و مجموعه پاییز گرم به استقبال این دهه مبارک رفته و برای روز 22 بهمن نیز برنامه ویژه ای با آیتم های متنوع در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.