رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز از همه کسانی که در تدوین و بررسی بودجه تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در پایان جلسه علنی امروز مجلس گفت: در روزهای اخیر شما نمایندگان وقت زیادی را صرف بودجه کردید صبح، ظهر، شب وقت گذاشتید و خستگی را به جان خریدید تا سند بودجه کشور تامین شود.

وی افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم و اگر گاهی بحثی مطرح شد به خاطر موضوعات مورد بحث عذرخواهی می‌کنم همچنین از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محمدرضا باهنر نواب رئیس مجلس که در زمان‌های مختلف جلسات را اداره می‌کردند سپاسگذار هستم.

لاریجانی از دبیران و ناظران هیئت رئیسه مجلس نیز تشکر کرد و گفت: لازم است از اعضای کمیسیون‌های تخصصی و رئیس اعضای کمیسیون تلفیق که وقت زیادی را صرف بررسی بودجه کردند سپاسگذاری می‌کنم.

وی همچنین از رئیس‌جمهور و اعضای دولت نیز به دلیل مشارکت در بررسی بودجه به ویژه نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تشکر و گفت: از وزرا، معاونین، مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نیز به دلیل حضور در مجلس تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس در ادامه سخنان خود از مسئولان، کارشناسان، مرکز‌ پژوهش و دیوان محاسبات کشور و مجمع تشخیص مصلحت نظام که نظرات کارشناسی خود را ابراز داشتند تشکر کرد و گفت: ضروری است از معاونت قوانین و نظارت اجرایی مجلس و بخش‌های ادارات صحن علنی مجلس،‌ ادارات تدوین، تنقیف قوانین، چاپخانه و دبیر کمیته‌ها نیز سپاسگذاری می‌کنم.

وی همچنین از اتاق فرمان مرکز فناوری اطلاعات، بخش‌های صوتی و تصویری،‌بخش‌های مهندسی و پشتیبانی، ترابری، حمل و نقل، نیروهای خدمات، اداره روابط عمومی، خبرگزاری خانه ملت، مرکز حراست، یگان حفاظت، خبرنگاران، عوامل پخش رادیوفرهنگ، دست‌اندرکاران خبرگزاری‌های رسمی کشور، سایت‌های خبری نیز تقدیر و تشکر کرد.

لاریجانی ادامه داد: علی‌رغم حجم زیاد کاری در روزهای گذشته کار بررسی بودجه به اتمام رسیده است.  

رئیس مجلس افزود: جلسه بعدی ساعت 8 صبح 22 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان از امروز برای فرصت یک هفته‌ای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه از امروز می‌توانند اقدام کنند.  
 
لاریجانی تصریح کرد: امکان دارد کمیسیون تلفیق چند روز جلسه برگزار کند و سپس ما در روز دوشنبه هفته آینده برای بررسی نظر شورای نگهبان تشکیل جلسه دهیم.  
 
وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان  برای حضور در اجلاس بین‌المجالس دعوت می‌‌شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لاریجانی ، اصحاب ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار