قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن جواب بی‌ادبی وزیر امور خارجه آمریکا را داده و امید آنها را به یاس‌ تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه در همایش بهمن جاویدان که امروز (یکشنبه‌) در فرهنگسرای بهمن برگزار شدT ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ما مدیون خدمات شهدا در قبل و بعد پیروزی اسلامی است.  
 
وی ادامه داد: این مجالس که با اخلاص برگزار می‌شود موجب شده که خداوند از همه برگزارکنندگان خالصش راضی باشد و شکر نعمت خداوندی را به جا آورد که چنین افرادی را در جامعه قرار داد و امام امت را در کشورمان مخیر کرد که امروزه شاهدیم که موج دیدگاه‌هایش به دیگر کشورهای منطقه رسیده است.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی به سرود انقلابی ای برخیزید اشاره کرد و تصریح کرد: هنگامی که امام زمان به بهشت زهرا آمدند این سرود خوانده شد و در آن هنگام اشک در چشمان امام حلقه زد، این سود برای آنان راهگشایی شد که نشان دهند که اگر کار خدایی کنند گستردگی آنرا خداوند عنایت می‌کند.  
 
بادامچیان اظهار داشت: وقتی در بوسنی و هرزگوین این سرود را به زبان فارسی می‌خواندند زیر چکمه مستکبرین جهان دست و پا می‌زدند،‌وقتی این سرود را خواندند پیام‌آور قیامی بود و می‌بینیم که امروزه در سرزمین‌های اسلامی این ندا طنین‌انداز شده است.  
 
وی تاکید کرد:‌ انسان باید ارزش خدمات شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان عراقی‌ها، لاجوردی‌ها، مرحوم سردار حاج احمد قدیریان را به خوبی متوجه شود، زیرا بذری که آنان در انقلاب کاشتند شکوفا شده است.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مردم انقلابی ما در آن برهه زمانی از آنان درس شجاعت آموختند و همانند آنها حاج هاشم امانی‌ها برخاستند و در دوران نهضت امام مسئولیت‌هایی را بر عهده گرفته و در حزب موتلفه افتخار آفریدند.  
 
بادامچیان اضافه کرد: در این راستا آنان دماغ آمریکا را در توطئه کاپیتولاسیون به خاک مالیدند زیرا آنان به پا خاستند و به ندای امام لبیک گفته و گذاشتند کاپیتولاسیون در ایران شکل بگیرد در حالی که در حال حاضر آمریکا در برخی کشورها کاپیتولاسیون را اجرا می‌کند.  
 
وی با بیان اینکه تشکیل این مجالس برای نوجوانی که راهگشای این میهن اسلامی هستند بسیار تاثیرگذار است، بیان داشت: نوجوانان و جوانان ما بدانند که امروزه در آرامش و بدون حرکت‌های تروریستی داعش و النصره در کشور به سر می‌برند، مدیون راه شهدای انقلاب اسلامی‌اند و باید آنان نیز این راه را با عزت و شرف بپیمایند.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: آرامش امروز ما حاصل خدمات آن عزیزانی است که شکنجه‌های طاغوت را تحمل کردند و 13 سال در زندان و شکنجه‌گاه‌های رژیم شاه خدمات ارزشمندی را ارائه دادند که البته همگی با توفیق الهی بوده است.  
 
بادامچیان با بیان اینکه خدمات این عزیزان موجب شده که نظام شاهنشاهی در هم شکست، گفت: در این راستا دارودسته‌ فاسق، دزد، آلوده و بیگانه از این کشور برافتاد و به جایش نظام جمهوری اسلامی برقرار شد.  
 
وی با اشاره به اینکه این افتخار ماست که رهبری نایب امام زمان ولی امر ما شده است، تصریح کرد: ایشان با نهایت شایستگی ایران را به اوج اقتدار نشانده که امروز در مذاکرات هسته‌ای می‌بینیم که 5 کشور یک طرف قرار دارند و ایران اسلامی در یک طرف دیگر.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: رهبری در ارتباط با موضع هسته‌ای با اقتدار صحبت می‌کند و امید داریم که ملت بزرگ ما در روز 22 بهمن با فریاد بلندش جواب بی‌ادبی وزیر امور خارجه آمریکا را بدهد و امید آنان را به یاس بکشاند.  
 
بادامچیان افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در همه جای دنیا اگر دعوتی برای رئیس‌جمهور کشوری بفرستد و در کاخ سیاه آنها را به حضور برساند، رئیس‌جمهور سایر کشورها با افتخار دعوتش را می‌پذیرند، این ملت بزرگ و رهبری بزرگ است که وقتی رئیس‌جمهور ما به سازمان ملل و به آمریکا می‌رود در ضیافت شام دبیر کل حاضر نمی‌شود و حتی در مسیرش حاضر نشد که دستی برای آنها تکان دهد.  
  
وی به تماس تلفنی اوباما با روحانی اشاره کرد و بیان داشت: این تماس تلفنی دو بازتاب داشت اولین آن این بود که ملت ما به رئیس‌جمهور تذکر داد به این مستکبران حتی در این حد هم نباید توجه کرد و بازتاب دیگر در خود آمریکا بود که نشان از تخریب شدن رئیس‌جمهور این کشور شد و مردمش اذعان کردند که تماس تلفنی اوباما آنها را حقیر کرده است.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در پایان این همایش یاد شهید صنیع‌خانی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این شهید در عرصه انقلاب اسلامی تلاش بسزایی کرد و ما امید داریم که راه این عزیزان در ایران اسلامی همواره ادامه پیدا کند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: بادامچیان ، حزب ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار