دکتر پیوندی گفت: :دستاوردهای امروز حوزه بهداشت بسیار عظیم است که در این راستا در مقایسه با قبل از انقلاب گامهای بلندی برداشته ایم واین مایه افتخار نظام سلامت است .

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت : انقلاب ما صرفا یک اندیشه سیاسی نبود که فقط به قصد تعویض رژیم شاهنشاهی صورت گرفته باشد بلکه پایه های اصلی آن از سالها پیش یعنی سال 42 شروع شد و تلاشها و مبارزات انقلابیون به رهبری امامراحل(ره) در 22 بهمن 57 به ثمررسید.

انقلابی که براساس باورها و ارزشهای دینی و مذهبی شکل گرفت و باعث شد جنبش و خروشی در همه انسانهای آزاده رخ دهد.وی  با اشاره به ارسال فرهنگ انقلابی و دینی ما به سرتاسر جهان افزود:امروز پس از مدتها کشمکش بالاخره دنیا با انقلاب ما کنار آمد و این فرهنگ و حاکمیت را پذیرفت.

مذاکرات هسته ای نمونه ای بارز از این موضوع است.البته باید گفت راهی جز این نداشتند که حاکمیت و وجود هسته ای ما رابپذیرند و مذاکره آخرین برگ برنده آنها در این مقوله بود. در زمان پیروزی انقلاب هرگز فکر نمی کردند که روزی همچون امروز ایران بتواند در عرصه جهانی ، توانمند ، قدرتمند با فرهنگ دینی باشد.

وی ادامه داد: دستاوردهای امروز  حوزه بهداشت بسیار عظیم است که در این راستا در مقایسه با قبل از انقلاب گامهای بلندی برداشته ایم و این مایه افتخار نظام سلامت است که با تلاش پزشکان و پیراپزشکان توانسته ایم چنین خدماتی را به مردم شریف مملکت ارایه بدهیم .

امیدوارم ما نیز در این عرصه بتوانیم با یاری خداوند مثمرثمر باشیم .ریاست دانشگاه در پایان  با بیان این که خط امام راحل(ره) ، خط اعتدال بر اساس عقلانیت ، خردورزی ، تدین و ارزشهای والای اسلامی بود تاکید کرد :باید این اصول را در برخوردهای خود مد نظر قرار داده و اجرا کرده و ازبرخوردهای افراطی بپرهیزیم. تا انشاءا... بتوانیم رهپویان خوبی در این مسیر و ادامه دهندگان راه راستین انقلاب باشیم و دانشگاه منشا خیر وبرکات برای مردم و نظام قرار گیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، پزشکی ، نارایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار