محمد حاج‌رسولی‌ها در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در سالن اجتماعات بانک ملی با بیان اینکه این تعداد دشت بیش از 50 سانتی متر افت داشته‌اند افزود: بارش‌ها در کشور به لحاظ میزان بارندگی با بحران مواجه است به گونه‌ای که در استان‌هایی همچون خراسان شمالی ، سمنان و خراسان رضوی کمتر از میانگین کشوری بارش داشته‌ایم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد،  .

وی میانگین بارش‌ها در کشور را امسال حدود120 میلی‌متر عنوان کرد و گفت: این میزان نیز در مقایسه با سال قبل با 18 درصد کاهش همراه است که علت آن پراکندگی بارندگی‌ها در استان‌هاست .

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشاور وزیر نیرو همچنین به طرح شرکت مدیریت منابع آب ایران درباره راه اندازی بازار محلی آب اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح منابع زیرزمینی آب بهتر از گذشته مدیریت خواهد شد و اکنون این طرح در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد .

حاج‌رسولی‌ها در بخش دیگری به دستاوردهای وزارت نیرو در عرصه مدیریت منابع آب بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: شمار سدها در استان‌های کشور قبل از انقلاب 19 سد بود که اکنون به 146 سد افزایش یافته است .

در این آمراسم  طاهریان به عنوان مدیرعامل جدید آب منطقه‌ای خراسان شمالی معرفی و از رضا نعیمی سرپرست این شرکت قدردانی شد/ش ک .

برچسب ها: دشت ، کشور ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.