شهرکرد/

واگذاری 10 هزار هکتار از مراتع استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداران

طرح واگذاری اسناد 10 هزار از زمین های مرتعی استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداران واجد شرایط مراتع، همزمان با هفته منابع طبیعی در این استان اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری، در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته منابع طبیعی این استان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، توزیع 300 هزار اصله نهال در میان کشاورزان و دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.
خسرو عبداللهی، با تبیین نقش آموزش به مردم و جوامع هدف در راستای حفظ منابع ملی افزود: افتتاح چهار سد آبخیزداری، اعطای 25 هزار کارت همیار طبیعت به دانش آموزان و برگزاری تورهای آموزشی با حضور دانشجویان، کارشناسان و خبرنگاران از برنامه های این اداره کل برای توسعه آموزش ها به مردم در جهت صیانت از منابع ملی است.
وی اظهار داشت: در این هفته با همکاری سازمان های مردم نهاد، جمعیت هلال احمر، بسیج سازندگی، سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل گردشگری، برنامه هایی در راستای تبیین فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
عبداللهی تصریح کرد: در هفته منابع طبیعی، همچنین با همکاری رسانه های دیجیتال و شنیداری، برنامه هایی برای افزایش حساسیت مردم نسبت به منابع طبیعی اجرا می شود.
امسال شعار منابع طبیعی با مردم و برای مردم، به عنوان شعار این هفته انتخاب شده است./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.