معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش کامل شهرداری تهران به منظور اجرای هرچه باشکوهتر مراسم 22 بهمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبس عبداللهی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران به مناسبت 22 بهمن گفت: همه ساله شهرداری تهران تلاش دارد تا روز 22 بهمن هر‌چه با شکوهتر برگزار شود و در این راستا امسال نیز همزمان با ایام دهه فجر اقدامات مختلفی انجام شده است‌.
 
وی افزود‌: مسیر خیابان آزادی و انقلاب تغییرات محسوسی داشته و به مناسبت 12 بهمن نیز فضا‌سازی‌ها در حرم مطهر و بهشت زهرا صورت گرفت و همچنین در مسیر ورود حضرت امام نیز فضاهای مختلف تبلیغاتی صورت گرفت و دو دستگاه تلویزیون شهری در بهشت زهرا و مرقد نصب شد‌.
 
عبداللهی با اشاره به اقدامات صورت گرفت به مناسبت 22 بهمن اظهار داشت: آماده‌سازی میدان آزادی‌، تهیه 20 بالن در مسیر آزادی‌، نصب عکس شهدا در طول مسیر انقلاب و نصب 20 سازه حجمی با مفاهیم خاص یوم الله دهه فجر و فضا سازی میادین بزرگ شهر‌، نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف‌، نورپردازی محور انقلاب – ولی عصر و غیره از جمله اقدامات انجام شده بوده است .
 
معاون شهردار تهران تصریح کرد‌: سازمان پارک‌ها و فضای سبز‌، استقرار 140 دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش نشانی و نیروهای این سازمان در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن ، ساماندهی دستفروشان در بعد از راهپیمایی این روز در مسیر ، نصب سرویس های پرتابل بهداشتی و غیره از دیگر اقدامات انجام شده به این مناسبت است .
 
عبداللهی افزود‌: نظافت و پاکیزگی شهر به طور ویژه مورد توجه است و جانمایی و استقرار دقیق همه امکانات و ظرفیت های شهرداری انجام شده است‌.
 
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی به این مناسبت گفت : 130 ایستگاه فرهنگی با 200 غرفه در طول مسر ، اجرای ویژه برنامه در 500 مسجد تهران ، اقامه نماز جماعت در طول مسیر از برنامه های فرهنگی است .
 
وی تصریح کرد : حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانی ، اتوبوسرانی ، مترو به طور کامل در خدمت شهروندان هستند تا مسیر تردد برای آنان تسهیل شده و انتقال شهروندان به آسانی صورت گیرد .
 
عبداللهی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه و اقداماتی که پیش بینی شده است امسال نیز مراسم 22 بهمن با شکوه هرچه تمامتر انجام شود . 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، مراسم ، بهمن ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار