معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت: پس از بازدید میدانی دوره اول شهردار منطقه 4 از محله کاظم آباد علاوه بر بهسازی و مناسب سازی ورزشگاه این محله، 34 مصوبه دیگر در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ بهمن محبوبی با بیان این مطلب گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محله کاظم آباد و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به برنامه های ورزشی با رویکرد محله محوری،  مناسب سازی مسیر دسترسی رختکن غربی ورزشگاه آزادگان به  متراژ 45 مترجدول و احداث  رمپ  پله  مناسب ، بهسازی پیاده راه ضلع جنوبی زمین ورزشی آزادگان و آسفالت 160 مترمربع از محوطه این ورزشگاه اجرا و به بهره برداری رسید.
 
وی افزود: اجرای تک جدول و بهسازی فضای سبزحاشیه پارکینگ ورزشگاه آزادگان به متراژ 40 متر، بهسازی کانیو جانبی بطول 200 متر در خیابان ولی زاده و لکه گیری هندسی به مساحت  32 مترمربع  به نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته پیرو بازدید میدانی شهردار منطقه 4 از این محله بود.
 
معاون شهردار منطقه 4 به طراحی و اجرای پیاده راه سازی محوربنی هاشم با طرح مناسب پس از جلب مشارکت کسبه بازار بنی هاشم اشاره کرد و گفت: احداث سرویس بهداشتی در حاشیه غربی بوستان شهید جامد به صورت دفنی و زیر زمینی با جانمایی مناسب از دیگر مصوبات این بازدید بود و در دست اجرا می باشد.
 
محبوبی خاطر نشان کرد: کف پوش لچکی جنوب میدان ملت و تجهیز آن به فلاور باکس های متعدد با جانمای مناسب به متراژ 330متر در دست اجرا میباشد و انسداد مسیر دسترسی ضلع شمال پژوهشگاه رویان به زیرگذر با دیوار کشی آجری به ارتفاع 3 متر نیز به پایان رسیده است.
 
وی افزود: تکمیل و بهسازی فضای بین رمپ بزرگراه شهید زین الدین و پژوهشگاه رویان با کول گذاری و کاشتن درختان فضای سبز و آسفالت دستی مجاور دیوار های جانبی به مساحت 175 مترمربع به پایان رسیده است.
 
شایان ذکر است بازدید میدانی از محله کاظم آباد 14 دیماه سالجاری برگزار شد و 35 مصوبه عمرانی ، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی به تصویب رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار