اعتبار مصوب برای حوزه زیارت 25 میلیارد تومان است که متاسفانه از این میزان فقط 4میلیارد تومان تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: این میزان نیز در راستای آمادگی دستگاه های اجرایی استان تخصیص یافته است .

مهندس محمد مهدی اعلایی با بیان اینکه پیش بینی های لازم در آستانه عید نوروز صورت گرفته است خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری امکانات استان برای استقبال از نوروز به حالت آماده باش در خواهد آمد سعی داریم با بهره گیری از تجربیات گذشته برنامه ریزی خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل حوزه استانداری خراسان رضوی یادآورشد: عمده بحث ما در ایام نوروز استفاده زائران از وسایل حمل ونقل عمومی و شخصی است که باید در این زمینه توجهات بیشتری در همه حوزه های خدماتی صورت گیرد.

وی در ارتباط با افزایش امکانات خدماتی و رفاهی برای زائرن حضرت رضا نیز گفت: برنامه ریزی ما در سال جاری و ایام زیبای نوروز ایجاد،افزایش و تجهیز اقامت گاههای موقتی تحت عنوان میقات الرضا هاست که دراین زمینه اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

او در خصوص شهرستان سبزوار به عنوان دروازه ورودی حرم حضرت رضا (ع) نیز گفت: در این زمینه اعتباری از محل اعتبارات حوزه زیارت به شهرستان های داورزن و سبزوار اختصاص یافت تا دروازه ای با توجه به ویژگی های پایتخت معنوی ایران ووجود پربرکت حضر ثامن الحجج (ع) در محل ورودی استان طراحی شود./‍ز

برچسب ها: حوزه ، زیارت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.