عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص تغییرات در اعضای هیأت مدیره گفت: وزارت ورزش تا الان چیزی درباره تغییر اعضا اعلام نکرده است و من اطلاعی از این موضوع ندارم.

محمد نامی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به هر حال مسئولان وزارت ورزش تا الان تغییر در اعضای هیأت مدیره انجام ندادند و ما کماکان در سمت هایمان هستیم.

نامی درباره احتمال حضور هدایتی در صورت رئیس هیأت مدیره پرسپولیس بیان کرد: وزیر ورزش در ابتدا باید عضویت هدایتی در هیأت مدیره پرسپولیس را بپذیرد و بعد اعضا هیأت مدیره تصمیم می‌گیرند که هدایتی رئیس هیأت مدیره شود یا نشود.

وی خاطر نشان کرد: اکبری رئیس هیأت مدیره به سفر کربلا مشرف شده و جمشیدی هم در تهران نیست، به خاطر همین جلسه اعضای هیأت مدیره تشکیل نشد.

وی درباره اولتیماتوم وزیر ورزش به اعضای هیئت مدیره بیان کرد: وزیر ورزش وظایف کلان در وزارتخانه دارد و به مسائل جزئی کمتر می‌پردازد من هم چیزی درباره این موضوع نشنیدم.
 
وی تصریح کرد: وزیر ورزش عنایت ویژه‌ای به همه تیم‌ها به خصوص تیم پرسپولیس دارد.
 
عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پیشنهاد پروین به وزیر ورزش برای در اختیار گذاشتن باشگاه به پیشکسوتان گفت: به نظرم تیم پرسپولیس بهتراست توسط دولت اداره شود، همچنین نمایندگان مجلس موافقت کردند که سهام سرخابی‌ها فروخته شود و به هواداران واگذار شود.
 
نامی عنوان کرد: به هر حال ما باید براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان عمل و کارها را به نحو احسن اجرا کنیم.
 
نامی درباره سه شرط هدایتی برای کمک به پرسپولیس بیان کرد: وزارت ورزش باید برای افراد شرط بگذارد و ما حق این کار را نداریم، من هم موافق شرط گذاشتن نیستم به هر حال مدیر باشگاه باید آشنا با موضوعات اقتصادی و مدیریتی باشد و کار فنی هم بلد نباشد مهم نیست.
 
 
وی بیان کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در دیگر باشگاه‌های جهان از لحاظ اقتصادی، فرهنگی وسیاسی قوی هستند و از لحاظ فنی هم سرمربی این تیم‌ها قدرتمند کارش را انجام می‌دهد .
 
نامی تصریح کرد: معتقدم مدیرعامل پرسپولیس باید برای چهار سال تعیین شود، همچنین تیم پرسپولیس نیازی به کمک افراد ندارد و با مدیریت صحیح می‌شود برای باشگاه درآمد زایی کرد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس یک برند است و مسئولان پرسپولیس می‌توانند از این امتیاز برای درآمدزایی باشگاه استفاده کنند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مربی و بازیکنان پرسپولیس غیرتمند هستند و با همت آن‌ها می‌توانیم امسال قهرمان لیگ سیزدهم شویم.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: نامی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار