مجموعه تلویزیونی "حرفه‌ای رشید" به کارگردانی "مجید کاشی فروشان" و تهیه‌کنندگی "رسول هنرمند" و "اصغر مولایی" به کوشک اصفهان رسید.

صالح خواجویی بازیگر سریال "حرفه‌ای رشید" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تصویر برداری این سریال از 27 آذر سال جاری در اصفهان آغاز شده و تا اواسط اسفند ادامه خواهد یافت.   
 
وی در ادامه اظهار داشت: این پروژه تلویزیونی برای پخش از شبکه اصفهان، شما و سایر شبکه‌های سراسری تهیه و تولید می‌شود و امکان تغییر نام این مجموعه نوروزی وجود دارد.
 
وی بیان کرد: فیلم‌نامه این اثر به قلم"ساسان حبیبی" نوشته شده و این مجموعه داستان زندگی رشید با بازی قدرت الله ایزدی روایت می‌کند که سعی دارد تا خرج عمل ودرمان برادر کوچک خود را تامین کند که در این راستا با ورود به یک گروه مافیایی اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد.   
 
خواجویی با اشاره به این موضوع که در این پروژه 90 لوکشین اصلی داریم افزود: تصویر برداری این پروژه در رهنان اصفهان، بناهای تاریخی شهر اصفهان توسط دوربین یا سر زیمانی به ثبت می‌رسد و گروه سازننده هم اکنون در کوشک اصفهان درحال تصویر برداری هستند.

این بازیگر تصریح کرد: در این مجموعه نوروزی در کنار قدرت‌الله ایزدی،‌چنگیز وثوقی، بتول شیرانی، سعید یاردوستی، امین زارع، ساسان حبیبی، اصغر مولایی بهزاد محسنی، رزا حسینی، شمیلا تابش، سهیلا هادی زاده، فرامرز مهرجو،‌زهرا فدایی به ایفای نقش می‌پردازم.  

خودجویی اظهار داشت: فرامرز مختاری مدیر صدابرداری، آرش محمدی طراح گریم، رویا مسجدی منشی صحنه، هاشم شمس دستیار کارگردان، حسین خواجویی، مدیریت تولید، مصطفی الیاسی مدیر تدارکات، رضا سلطانی دستیار تولید، فرامرز مهرجو برنامه‌ریز، رها سلیمانی عکاسی و فیلمبردار پشت صحنه با مجید کاشی‌‌فروشان کارگردان این مجموعه همکاری می‌کنند.   
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.