معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از منابع صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که به تناسب فراخور به تعاونی‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود.

غلامحسین حسینی‌نیا در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر تعداد 196 هزار تعاونی در کشور به ثبت رسیده که 70 درصد آنها و فعالیت‌های اقتصادی نقش دارند.
 
وی افزود: با توجه به اهمیت نقش تعاون در بخش‌های مختلف کشور راه‌اندازی این تعداد تعاونی در راستای تلاش به منظور دستیابی به سهم 25 درصدی این بخش در اقتصاد ملی است.
 
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در زمینه تعاونی‌ عام اولین شرکت سهامی بیمه راه‌اندازی شده است تصریح کرد: از انواع تعاونی‌های جدید در کشور تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی و تعاونی‌های فرآیند ملی هستند همچنین در زمینه تعاونی سهام عام نیز اولین شرکت سهامی بیمه راه‌اندازی شده است.
 
حسینی‌نیا تاکید کرد: همچنین از منابع صندوق توسعه ملی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده که به تناسب فراخور به تعاونی‌های واجد شرایط پرداخت می‌شود.
 
*ساماندهی مطلوب برای توزیع سبد کالا
 
وی در ادامه به روند ارائه سبد کالا اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر با تمدید مهلتی که برای دریافت سبد کالا صورت گرفته از مردم می‌خواهیم تا به تدریج و بدون عجله برای دریافت کالاها اقدام کنند.
 
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در روند توزیع کالاها در سری اول 15 درصد بیش از ظرفیت در اختیار مراکز توزیع قرار گرفته است و به طور کلی می‌توان گفت: شاهد ساماندهی خوبی در ارائه کالاها هستیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: توزیع ، سبد ، کالا ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار