آیین‌های راهپیمایی سراسری 22 بهمن با حضور حماسی و وحدت آفرین قشرهای مختلف مردم در شهرهای مختلف کشور از دقایقی پیش آغاز شد.

در طلیعه سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران به خیابانها آمده اند تا با فریادهای الله اکبر - خامنه ای رهبر بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و بار دیگر حماسه وحدت بیافرینند و عزم خود برای پاسداری از آرمانها و ارزشهای انقلاب را به جهانیان نشان دهند.

امروز یک بار دیگر کرد ، لر، بلوچ ، ترکمن ، فارس ، عرب ، آذری ، ترک و دیگر اقوام سرافراز در جای جای ایران اسلامی به خیابانها آمده اند تا بار دیگر جلوه زیبایی از وحدت و اقتدار ملت ایران را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مناطق مختلف کشور حضور مردم در آیینهای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نخستین ساعات آغاز راهپیمایی بسیار چشمگیر است و با سالهای پیشین تفاوت دارد.

فریاد های الله اکبر و خامنه ای رهبر ، مرگ بر استکبار و مرگ بر صهیونیست در شهرهای اصفهان ، قم ، اراک ، تبریز ، یزد ، خرم آباد ، یاسوج ، شیراز ، مشهد ، کرمان ، رشت ، ساری ، گرگان ، اهواز ، اردبیل ، ارومیه ، کرمانشاه ، سنندج ، همدان، ایلام ، شهرکرد ، زاهدان ، بندرعباس ، بوشهر، سمنان، بیرجند ، بجنورد، زنجان، قزوین و کرج طنین افکنده است و قشرهای مختلف مردم در سایر شهرهای کشور نیز در خیابانها حضوری پرشور دارند.

بزرگ، با فریاد بلند شعارهای الله اکبر، مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند؛ ایران سراسر فریاد شده است .

اقشار مختلف مردم در سراسر کشور با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و مشت‌های گره کرده با فریاد الله اکبر، یاد و خاطره روزهای انقلاب را در ذهن‌ها زنده کردند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در بیش از یک هزار شهر و شهرستان و چهار هزار روستای سراسر کشور به طور همزمان آغاز شده است، با قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی پایان می یابد./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.