قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مردم امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گزینه‌های روی میز دشمنان اسلام را می‌دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، اصغر آبخضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: به طور رسمی مراسم راهپیمایی تا دقایقی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود.
 
طبق ارتباطی که با کلیه مراکز استا‌ن‌ها داریم، همه کشور برای برگزاری باشکوه مراسم 22 بهمن آماده هستند.  
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در طی این 10 روز ما توانسته‌ایم آمادگی‌های لازم را برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی فراهم کنیم و تمهیدات و شرایط لازم از سوی ستادهای دهه فجر فراهم شده است تا زمینه برگزاری باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود.  
 
آبخضر اظهار داشت:‌ امروز شاهد بودیم که ملت ایران خیلی زودتر از وقت مقرر در مکان‌های راهپیمایی حضور پیدا کردند به طوری که جمعیت زیادی به طرف میدان آزادی در حال حرکت هستند.  
 وی گفت: میهمانان خارجی ما از بولیوی، بحرین، مصر و مسلمانان آمریکا و ... در این راهپیمایی حضور پیدا کردند به طوری که جایگاه میهمانان خارجی هم‌اکنون پر شده است.  
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امروز ما شاهد خواهیم بود که مراسم‌های ویژه‌ای به خصوص از فراز برج آزادی برای راهپیمایان برگزار خواهد شد.  
 
آبخضر بیان داشت: سخنرانی رئیس‌جمهور از مهمترین برنامه‌های امروز راهپیمایی 22 بهمن است و بعد از آن نماز ظهر به جماعت اقامه خواهد شد.  
 
وی با بیان اینکه حضور نسل سومی‌ها در پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا، جان کری و وندی شرمن حائز اهمیت است، اظهار داشت: کسانی که ملت ایران را تهدید می‌کنند و حرف گزینه‌های روی میز را به رخ می‌کشند باید بدانند که امروز مردم در سراسر کشور با حضور حماسی خود پاسخ گزینه‌های روی میز آنها را می‌دهند.  
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروز با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان خواهد داد که مردم در هیچ شرایطی از انقلاب بزرگ‌شان که میراث امام و خون شهداست گذر نمی‌کنند و همچنان به ولایت پایبند هستند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: آبخضر ، مردم ، گزینه ، میز ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
درودبرملت حماسه ساز ایران
آخرین اخبار