رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از خاطره‌ای در سال 57 یاد کرد و گفت: در آن سال برای نشان دادن خشم خودمان از ساواک خودروی 504 یکی از ماموران ساواک را به آتش کشیدیم.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خاطراتی از آن دوران اشاره کرد و گفت: در سال 57 در مقطع دوم دبیرستان در مدرسه دکتر هوشیار تحصیل نموده و در آن زمان متوجه شدیم که مدیر مدرسه ما ساواکی بود و ما دانش‌آموزان در اقدامی دست به آتش زدن خودروی مدیر مدرسه که یک پژو504 سفید رنگ بوده زدیم و اینگونه خشم خود را از ساواک برانگیختیم.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به خاطره دیگری اشاره کرد گفت: من به همراه دوستانم برای تعطیل کردن مدرسه مانع از درس دادن معلمانی می‌شدیم که با ساواک همکاری می‌کردند.

وی افزود: محل تجمع ما برای شرکت در راهپیمایی‌های 57دانشگاه شریف بود و با توجه به آنکه منزل سکونت مادر مهرآباد جنوبی بود اکثر اوقات تا دانشگاه شریف پیاده حرکت می‌کردیم.

این مقام مسئول پلیس راهور تهران در خاتمه اذعان کرد: یک سال قبل از پیروزی انقلاب با افکار امام خمینی(ره) آشنا شدم و توسط برادرم از این مسائل شناخت پیدا کردم و گاهاً در توزیع اطلاعیه‌های امام همکاری می‌کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار