عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: امروز جهانیان شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، الهام ارجمند در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی اظهار کرد: تمام افرادی که به ایران عشق و علاقه دارند با هر نگاه و دیدگاه‌ سیاسی در راهپیمایی و جشن انقلاب شرکت می‌کنند و بیش از پیش نگاه به سربلندی ایران دارند.

وی همچنین حضور موثر بانوان در مواقع حساس انقلاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: همانند سی و پنج سال گذشته، بانوان ایرانی که حضور موثرشان در تمام مراحل انقلاب و دفاع مقدس مشهود بوده است امروز نیز با حضورشان خط بطلانی بر اندیشه‌های انحرافی نظام سلطه کشیدند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حضور اعضای شورای شهر قم در کنار اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امروز جهانیان شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند.

وی یادآور شد: معنای این حضور گسترده پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب و همچنین اعلام انزجار از سیاست‌های خصمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است./ش

برچسب ها: قم ، ملت ، حماسه ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.