گرما حضور پرشور مردم غرب مازندران در یوم الله 22 بهمن 92 برف غرب مازندران را ذوب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، راهپیمایی مردمی یوم الله بیست و دوم بهمن پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور آگاهانه، گسترده و انبوه مردم مومن و انقلابی در بیش از هزار شهر و شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مردم شهرستان چالوس نیز که چند روزی نیست بحران برف و سرما را در این شهرستان پشت‌سر گذاشتند همراه با دیگر مردم ایران اسلامی، با تمام سلیقه‌ها و گرایش‌ها با حضور گستره خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال، حماسه سیاسی دیگری را خلق کردند و با این حرکت خودجوش و انقلابی بار دیگر میثاق با ولایت را به اثبات رساندند.

راهپیمایی مردمی شهرستان چالوس از ساعت ٩ صبح روز 22 بهمن با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین (ع) در پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار از مسجد جامع این شهر آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی امام جمعه چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی با گام‌هایی استوار تکلیف طاغوت سرکش را یک سر می‌کنند.

وی به الگوپذیری ملت از امام و رهبر اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران نمی‌دانند که در همه راهپیمایی‌های ما مرگ بر آمریکا نخستن و آخرین شعار ما است.

امام جمعه چالوس ادامه داد: استکبار باید بداند کهمردم ایران ولایت فقیهرا از جان و دل دوست دارند.

راشدی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکمیل حماسه سیاسی ملت ایران اسلامی دانست و گفت: 22 بهمن یک روز تاریخی و ماندگار برای ملت مسلمان ایران اسلامی است و بزرگداشت این روز امری لازم است./ش


برچسب ها: گرما ، حضور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.