سنندج/

دشمنان تسلیم عزت ملت ایران شدند

فرماندار بانه گفت: حضور چشمگیر و دشمن‌شکن امروز ملت ایران در یوم‌الله 22 بهمن دشمنان را بار دیگر به زانو درآورد و آنان را تسلیم عزت این مردم کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مسعود منصوری در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: مردم شهیدپرور بانه امروز با حضور چشمگیر خود در یوم‌الله 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کردند.

فرماندار بانه با بیان اینکه حضور امروز مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن چشمگیرتر از سال‌های گذشته بود، گفت: مردم شهیدپرور بانه در این روز بزرگ حماسه دیگری را خلق کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن نشانه حمایت آنان از نظام و رهبری و عمق بصیرت و دشمن‌شناسی است.

فرماندار تصریح کرد:  مردم علی‌رغم تهدیدات و مشکلات با وجود تبلیغات سو دشمن با حضور پررنگ خود در صحنه ثابت کردند که هیچگاه دست از پشتیبانی نظام و انقلاب برنمی‌دارند.

منصوری حماسه بی‌نظیر راهپیمایی 22 بهمن امسال را بهترین و کوبنده‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان مبنی بر گزینه‌های روی میز دانست و گفت: گزینه ملت ایران ایمان، اعتقادات و تبعیت بی‌قید شرط از رهبری است.

وی افزود: دشمن با گزینه‌های نظامی نمی‌تواند در برابر عزم پولادین و راسخ این ملت که ایثار جان در راه انقلاب را اعتقاد دینی و قلبی می‌داند گزینه‌ای قابل مقایسه بداند.

فرماندار بانه در پایان از حضور چشمگیر مردم شهرستان بانه در این راهپیمایی تقدیر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون عامل اصلی تداوم، اقتدار، افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سنندج ، عزت ملت ، یوم الله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.