رئیس اداره ارشاد اسلامی چالوس گفت: یوم‌الله 22 بهمن نماد نمایش قدرت اعتقاد و ایمان مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری حجت‌الاسلام اصغر مختاری کلارستاقی تصریح کرد: آنچه سبب پیروزی این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف شده، بیداری، بصیرت و حمایت بی‌دریغ مردم متدین ایران اسلامی از ولایت مطلقه فقیه است.

وی وحدت و یکپارچگی مردم غیور شهرستان چالوس را ستودنی دانست و افزود: مردم چالوس با وحدت، همدلی و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه اتحاد و انسجام ملت اسلامی را به ‌رخ جهانیان کشاندند.

بخشدار مرکزی چالوس گفت: راهپیمایی 22 بهمن برخواسته از عمق اعتقاد مردم است.

علی رداییاظهار داشت: بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران در سایه توکل به قدرت لایزال خداوند متعال و بهره‌گیری از آموزه‌های ائمه اطهار و منویات راهگشا و مدبرانه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی با تکیه بر حضور آگاهانه مردمی، منسجم‌تر شده و راه پر افتخار خود را منطقی می‌پیماید.

وی تصریح کرد: 22 بهمن سالروز عزت، استقلال و جمهوریت انقلاب اسلامی است که این اقتدار باید بخوبی به دنیا نشان داده شود.

ردایی افزود: حضور یکپارچه همه اقشار مردم در گروه‌های مختلف در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانگر این است که ملت ایران از تحریم و تهدید استکبار جهانی نمی‌هراسند و همواره پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

بخشدار چالوس با اشاره به حضور گسترده و عظیم مردم در این جشن عظیم اذعان داشت: حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن مردم شهرستان چالوس در یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاقی با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا است.

وی تأکید کرد: با توجه به توهین‌ها و تهدیدهای مکرر استکبار جهانی در مورد حمله نظامی و گسترش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی، مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ‌دندان شکنی به آنان دادند./ش


برچسب ها: نماد ، قدرت ، ایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.