مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پاسخ راهپیمایان تهرانی به دشمنان: ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم/ محکومیت اظهارات مقامات آمریکایی/ حاشیه‌های خواندنی، پاسخ به تهدیدات و گزینه‌های روی میز غرب/ روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 / توسعه اقتصادی کشور/ مبارزه با مفاسد اقتصادی/ بهبود اینترنت + فیلم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


پاسخ راهپیمایان تهرانی به دشمنان: ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم/ محکومیت اظهارات مقامات آمریکایی/ حاشیه‌های خواندنی


 راهپیمایان تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.



پاسخ به تهدیدات و گزینه‌های روی میز غرب/ روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 / توسعه اقتصادی کشور/ مبارزه با مفاسد اقتصادی/ بهبود اینترنت + فیلم

 رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن ماه مسایلی چون تهدیدات نظامی غرب علیه ایران، روند مذاکرات هسته‌ای، اتفاقات خوب در زمینه بهبود اینترنت، عمل به شعارهای انتخاباتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و ....را در جمع مردم تشریح کرد.



آمریکا "تروریسم" را ابزاری برای پیشبرد منافع خود قرار داده است/ "حزب‌الله" در حمایت از امنیت و ثبات لبنان مقتدرانه با تروریسم مبارزه می‌کند

 معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد شدید از اظهارات "جی کارنی" سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران باید از حمایت تروریسم به ویژه حزب‌الله لبنان دست بردارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی تروریسم خود سردمدار مبارزه واقعی با تروریسم است، در حالی که آمریکا در سیاستی دو گانه تروریسم را ابزاری برای پیشبرد منافع خود در منطقه قرار داده است.



باید با تدبیر، تحریم‌های ظالمانه را تغییر دهیم

سخنگوی دولت گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بعد از 35 سال نه تنها نمادی از مقاومت و پیامی برای ایستادگی است، بلکه فرصتی برای مروری گذرا به آنچه که بر ما گذشته محسوب می‌شود.



صفارهرندی: ملت با حضور خود برگ‌های برنده خود را رو کرد

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن گزینه روی میز ماست گفت: مردم امروز برگ‌های برنده خود را رو کرده‌اند.




جنتی: قدرت‌های بزرگ نمی‌توانند چیزی را به مردم ما تحمیل کنند

 وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: قدرت‌های بزرگ فکر می‌کنند که در مذاکرات هسته‌ای پیروزند، اما آنان نمی‌توانند چیزی را به مردم ایران تحمیل کنند.




از چرایی ترک سخنرانی رئیس‌جمهور توسط مهمانان خارجی تا جمع آوری نامه‌های مردمی

 سی‌و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی امروز برگزار شد که می‌شود آن را به عنوان گام دوم خلق حماسه سیاسی عنوان شده از سوی رهبر معظم انقلاب در سال جاری دانست.



صالحی: ما هیچگاه از حقوقمان عدول نخواهیم کرد / حضور پرشکوه مردمی نشانگر یگانگی دولت و ملت است

 رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: این حضور نشان از این دارد که ملت و دولت ما از یک مسیر است و هیچ افتراقی و یا دوگانگی بین دولت و ملت ایران دیده نمی‌شود این یگانگی نشان از این دارد که انقلاب و دولت ما مردمی بوده است.



"وندی شرمن" عددی نیست که پاسخگو اظهارات وی باشم

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنها عددی نیستند که من بخواهم به اظهارات آنها پاسخگو باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار