هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران پس فردا ؛24 بهمن ماه؛ با حضور چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 12 کشور اروپائی و آسیائی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران؛ در این نمایشگاه 210 شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای ترکیه ، آلمان ، ایتالیا ، چین ، عراق ، تایلند ،اوکراین، مالزی ، اسپانیا ، قبرس ، رومانی و بلژیک حضور دارند و جدیدترین تجهیزات و خدمات مختلف صنعت گردشگری و هتلداری را ارائه می کنند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه به مدت 4 روز؛ آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در انواع گروههای کالایی وخدماتی گردشگری، خدمات گردشگری الکترونیکی- شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، دریایی، زمینی، ریلی- خطوط هوایی، پایانه های مسافری- توریسم سلامت- توریسم ورزشی- توریسم زیارتی- اکوتوریسم- بانکها- بیمه ها- سازمان های سیاحتی و گردشگری- اتحادیه ها و انجمن ها- آموزشگاه های مرتبط و دانشگاهها- نشریات تخصصی هتل ها و دهکده های توریستی- انواع تجهیزات سفری- موزه ها و کاخ موزه ها- رستوران ها و قهوه خانه های سنتی- گروههای نمایش های آئینی- سنتی- گروههای موسیقی محلی- صنایع دستی و نمادهای هویتی استان ها- سازمان ها و موسسات مرتبط با حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی ؛ به نمایش می گذارند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین انجمن ها و اتحادیه های مرتبط؛ از 24 تا 27 بهمن ماه در فضائی به مساحت بیش از چهارده هزار متر مربع و در سالن های 6 ، 7، 8 و 9 محل نمایشگاههای تهران ، برپا خواهد شد .

نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران به عنوان رویداد رسمی گردشگری ایران در تقویم سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) به ثبت رسیده و مورد توجه بسیاری از سازمانها و مجامع گردشگری و هتلداری دنیا قرار گرفته است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران دردو بخش؛گردشگری و هتلداری به طور جداگانه برگزار می شود.

دربخش گردشگری انواع تجهیزات و خدمات؛ هتلها،آژانسهای مسافرتی،مراکز گردشگری و تفریحی ، خدمات گردشگری الکترونیک، بانکداری الکترونیک، رزرواسیون آنلاین هتلها و خطوط هوایی، سازمانهای سیاحتی و گردشگری و نشریات مرتبط عرضه خواهد شد. همچنین در بخش هتلداری نیز، شرکت کنندگان در این بخش؛ملزومات مورد نیاز هتلها همچون ظروف هتلی ، مواد و لوازم بهداشتی و منسوجات مورد استفاده در هتلها ، سیستم آشپزخانه های صنعتی ، تجهیزات سلف سرویس و کیترینگ ، تجهیزات و دستگاههای نظافت و شستشو، تجهیزات رستورانی و کافی شاپ ، پوشاک و اونیفرم مخصوص هتلها ، سیستمهای اعلام خطر، دوربینهای مدار بسته ، سیستمهای روشنایی و چراغهای تزئینی ، تختخواب و مبلمان هتلی ، ترولی و چرخ دستی ، مواد غذایی ، اتوماسیون و سیستمهای نرم افزاری ویژه هتلها و دکوراسیون و طراحی هتلها را ارائه می کنند.
 
در هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران ؛ ده ها  هتل و دفتر خدمات مسافرتی حضور دارند و برای تعطیلات سال نو و نوروز 93  خدمات مختلف رزرو بلیت ، هتل و به طورکلی بسته های مسافرتی را به صورت مجتمع و یکجا ارائه خواهند کرد لذا شهروندان می توانند با مراجعه با این نمایشگاه خدمات مختلف گردشگردی نوروز 93 را تهیه کنند.

آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های حوزه گردشگری و هتل داری کشور، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف صنعت گردشگری و هتل داری ،، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و سرمایه گذاری در این دو بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور، فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود،برخی از اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران است.
 
این نمایشگاه که توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار می شود، صبح روز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن ماه با حضور آقای دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور ، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران ، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه و انجمن های مرتبط ؛ افتتاح خواهد شد .
 
هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات و تجهیزات صنعت گردشگری و هتلداری ایران از 24 تا 27 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: هتل ، نمایشگاه ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار