مهمترين عناوین خبری باشگاه خبرنگاران روز سه شنبه كه منتشره شده موضوعاتي چون:پاسخ راهپیمایان تهرانی به دشمنان: ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم/ محکومیت اظهارات مقامات آمریکایی/ حاشیه‌های خواندنی،ابهام در آینده سینمای ایران با جشنواره‌ای چالش برانگیز/ زمانی که جشنواره فجر رنگ غیر رسانه‌ای و سیاسی می‌گیرد / سینمای امید را ناامید نکنید و ... است

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

پاسخ راهپیمایان تهرانی به دشمنان: ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم/ محکومیت اظهارات مقامات آمریکایی/ حاشیه‌های خواندنی


 راهپیمایان تهرانی در قطعنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهارات بی‌ادبانه، موهن و تهدید‌آمیز برخی مقامات آمریکایی مبنی بر"روی میزبودن گزینه نظامی" را محکوم کردند.



پاسخ به تهدیدات و گزینه‌های روی میز غرب/ روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 / توسعه اقتصادی کشور/ مبارزه با مفاسد اقتصادی/ بهبود اینترنت + فیلم

 رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن ماه مسایلی چون تهدیدات نظامی غرب علیه ایران، روند مذاکرات هسته‌ای، اتفاقات خوب در زمینه بهبود اینترنت، عمل به شعارهای انتخاباتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و ....را در جمع مردم تشریح کرد.



آمریکا "تروریسم" را ابزاری برای پیشبرد منافع خود قرار داده است/ "حزب‌الله" در حمایت از امنیت و ثبات لبنان مقتدرانه با تروریسم مبارزه می‌کند

 معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد شدید از اظهارات "جی کارنی" سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران باید از حمایت تروریسم به ویژه حزب‌الله لبنان دست بردارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قربانی تروریسم خود سردمدار مبارزه واقعی با تروریسم است، در حالی که آمریکا در سیاستی دو گانه تروریسم را ابزاری برای پیشبرد منافع خود در منطقه قرار داده است.



ابهام در آینده سینمای ایران با جشنواره‌ای چالش برانگیز/ زمانی که جشنواره فجر رنگ غیر رسانه‌ای و سیاسی می‌گیرد / سینمای امید را ناامید نکنید


 با وجود تاکید رئیس محترم جمهور، وزیر ارشاد و معاون سینمایی و بسیاری مسئولین دیگر، جز یکی دو فیلم بقیه فیلم‌ها تلخ، خشن و یا مأیوس‌کننده بوده اند. و در صورتی که این رویه را معکوس کنند سینمای امید، ناامید می شود.








گوهر خیراندیش: مخلص مردم هستم

گوهر خیراندیش گفت: من مخلص مردمی هستم که برای سلامتی‌ام دعا کردند.



مجتبی فرآورده: سینمای بعد از انقلاب، سینمای سالم‌تر وفهیم‌تری است

سینمای بعد از انقلاب از نظر سالم‌تر بودن و تکنیک قابل مقایسه با سینمای قبل از انقلاب نیست.


تلویزیون چین: میلیون‌ها نفر در ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/22/2011733_996.jpg

 راهپيمايي 22 بهمن در سراسر ایران بزرگ با حضور گروه‌های مختلف مردم آغاز شده است و امسال هم ملت ایران همچون گذشته با تبعیت از بیانات رهبری در راهپیمایی 22 بهمن، خروشان شرکت خواهد کرد و با حمایت از آرمان‌های انقلاب به یاوه گوییهای اخیر سران آمریکا و دیگر بدخواهان پاسخ کوبنده خواهند داد.



ایران بر اساس طرح اقدام مشترک باید درباره مسئله موشک‌های بالستیک پاسخگو باشد

 "برنادت میهان" سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در مصاحبه خود با پایگاه خبری "واشنگتن‌فری بیکن" مدعی شد که ایران بر اساس طرح اقدام مشترک که در ژنو مورد تایید طرفین قرار گرفت، می‌بایست مسئله موشک‌های بالستیک را نیز پاسخ گفته و آن را حل کند.


سخنگوی کاخ سفيد: اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در صورت حمایت از تروریسم در راه است!
جی کارنی سخنگوی کاخ سفيد در سخنانی ضد ایرانی و تکراری با تهدید بر اعمال تحریم‌های جدید ایران را به حمایت از تروریسم محکوم کرد.



در برنامه نود دیشب چه گذشت + گزارش تصویری

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/22/2011256_170.jpg

 برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت یک بامداد سه شنبه به پایان رسید.


پيشنهاد استقلال براي تغييربرنامه هفته 29

باشگاه استقلال در نامه اعتراض خود به سازمان ليگ براي تغيير برنامه هفته بيست‌ونهم ليگ برتر، پيشنهادي براي تغيير اين برنامه ارائه داد.


حضور پرشور ورزشکاران انقلابي در راهپيمايي 22 بهمن/شهنازي: حضور ورزشکاران مايه دلگرمي مردم است
حضور همه جانبه ورزشکاران، مسئولان ورزش و قهرمانان و المپين‌هاي ورزشي از ساعات اوليه صبح امروز در راهپيمايي 22 بهمن تجديد ميثاقي با آرمان‌هاي امام راحل و انقلاب بزرگ اسلامي ايران بود.



قدرت مسلم ایران در "سلول‌های بنیادی" / پیشرفت روز افزون علم پزشکی در ایران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/22/2011362_353.jpg

 نگاهی کوتاه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه پزشکی گواه همت و تلاش جوانان و محققان کشور است که باعث شده در بسیاری از زمینه‌های پزشکی خودکفا باشیم.



تولید بیش از 170 محصول "نانو" در کشور/ دو داروی "ضد سرطان" تولید داخل آماده ارائه در بازار
ایران از سال ۲۰۰۰ میلادی با تاخیر خیلی کم متوجه این فناوری نوظهور شد و از‌‌ همان زمان شروع به برنامه‌ریزی و مطالعه کرده و خوشبختانه در این راستا ستاد ویژه توسعه نانو شکل گرفت.


از رسیدن به شاخص اهدای خون ۱۰۰ درصد داوطلبانه تا خودکفایی در تولید داروهای مشتق از پلاسما

در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نگاهی به دستاوردهای سازمان انتقال خون ایران حکایت از رشد شاخص اهدای خون داوطلبانه و خودکفایی در تولید داروهای مشتق از پلاسما از جمله IVIG فاکتور ۷ و ۸ و آلبومین دارد.



برگزاری باشکوه راهپیمایی 22بهمن بدون هیچ مشکل ترافیکی/ کلیه محورهای برون شهری روان است


 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: راهپیمایی 22بهمن با شکوه و بدون هیچ مشکل ترافیکی در سراسر کشور در حال برگزاری است.











آتش زدن خودرو "مامور ساواک" توسط "سردار رحیمی"

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از خاطره‌ای در سال 57 یاد کرد و گفت: در آن سال برای نشان دادن خشم خودمان از ساواک خودروی 504 یکی از ماموران ساواک را به آتش کشیدیم.



بازگشایی مسیر راهپیمایی/تردد اتوبوس‌ها برقرار شد

 معاون ترافیکی پلیس راهور تهران از بازگشایی مسیر راهپیمایی از دقایقی پیش خبر داد.




اجرای درست دستورالعمل‌ها و شرایط عرضه و تقاضا تعیین کننده "نرخ ارز" در بازار است




شاپور محمدی تصریح کرد: ایجاد ثبات در بازار ارز بر اساس مکانیزم‌های مختلف از جمله عرضه و تقاضا قابل اجرا است.









جای خالی برخی اقلام در "سبد كالا" / فروشگاه‌ها در انتظار اقلام مورد نياز مردم

هنوز پیگیری‌های خبرنگاران در خصوص تشکیل صف‌‌های طولانی برای دریافت سبد رایگان کالا در مقابل فروشگا‌‌ه‌ها به نتیجه نرسیده بود که برخی اخبار جدید مبنی بر ناقص بودن اقلام سبد کالا در فروشگاه‌های شهروند از سوی مردم ما را به تهیه گزارشی که در ذیل می‌آید، تشویق کرد.



"افزایش ابر" و "بارش پراکنده" در برخی مناطق کشور/ "تهران" نیمه ابری و "غبار آلود"

 امروز با گذر موجی ضعیف از لایه های میانی جو برای غرب و سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار