دیوید مویس لیستی بلندبالا از بازیکنان مدنظرش برای بازار نقل و انتقالات تابستانی را به سران باشگاه یونایتد ارائه داده که ارزش بازیکنان حاضردراین لیست روی هم رفته 100 میلیون پوند برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،دیوید مویس سرمربی باشگاه منچستر یونایتد،لیست بازیکنان مدنظرش را به اعضای خانواده گلیزر ارائه داده ومنتظر تحقق خواسته های رویایی اش است.

او در نظر دارد تا با خرید بازیکنان گران قمیتی مثل آرتورو ویدال و پاول پوگبا به تقویت تیمش بپردازد و نام دیگو کاستا مهاجم ارزشمند اتلتیکومادرید نیز دراین لیست دیده می شود.

این درحالی است که بعد از کنار رفتن سرالکس فرگوسن، دیوید مویس نتوانست شروع خوبی روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ داشته باشد و تیم او با فراز ونشیب های زیادی مواجه است و حالا این سرمربی اسکاتلندی براین باور است که با انجام چند خرید قابل قبول می تواند یونایتد را به روزهای اقتدارش بازگرداند. او حالا لیست بازیکنان مدنظرش را به اعضای خانواده گلیزر ارائه داده ومنتظر تحقق خواسته های رویایی اش است.

از جمله بازیکنان مدنظر مویس می توان از آرتورو ویدال و پاول پوگبا  ستاره های موفق یوونتوس نام برد که ارزش این دوبازیکن روی هم حدود 60 میلیون یورو است. مویس دراین لیست نام بازیکنانی چون یوئل فلتمن، بازیکن آژاکس و لوک شاو، بازیکن جوان ساوثهمپتون نیز را قرار داده تا با جذب آنها به تقویت خط دفاعی تیمش بپردازد ودر نهایت امیدوار است تا دیگو کاستامهاجم 25 ساله و برزیلی الاصل اتلتیکومادرید رانیز در اولدترافورد ببیند.

حالا این مسئولیت به اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی یونایتد سپرده شده تا به بررسی این گزینه ها بپردازد ومشکل اساسی پیش روی آقای وودوارد نبود بودجه کافی برای انجام این خریدهاست. اگر یونایتد فصل را درجمع 4تیم برتر لیگ به پایان نبرد، وودوارد مجبور می شود تا بازیکنان تیمش را متقاعد کرده تا دست کم برای یک فصل حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست فراموشی بسپارند و این کار سختی خواهد بود که ممکن است او مجبور شوددراین مسیر دستمزد برخی ستاره های تیم را افزایش دهد. وودوارد حسابدار در سال 2005 به باشگاه یونایتد آمد و با موفقیت هایی که دراین باشگاه کسب کرد پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نمود. خرید 37میلیون پوندی خوان ماتا از چلسی هم یکی از اقدامات شایسته او دریونایتد به حساب می آید.

با بررسی لیست ارائه شده مویس، پاول پوگبا گزینه پرانتقادی به نظر می رسد.بازیکنی که بعد از انتقال از تیم لو اور فرانسه به یونایتد،درسال 2012 به عنوان بازیکن ازاد این تیم را ترک کرد و به یوونتوس منتقل شد و حالا سران این باشگاه تنها بعد از گذشت 18 ماه برای بازپس گرفتن او باید دست کم 30 میلیون پوند بپردازند. آرتورو ویدال، بازیکن 26 ساله شیلیایی هم که در سال 2011 با قراردادی 10 میلیون پوندی از بایرلورکوزن به یووه پیوست، حالا قیمتی به مراتب بیش از اینها دارد.

اما تصمیم ویدیچ برای ترک یونایتد، مویس را برآن داشته تا به فکر خرید دست کم یک مدافع مینی باشد و فلتمن از نظر او گزینه مناسبی است که البته خرید او نیز کار آسانی نیست. چرا که در جریان بازی آژاکس مقابل خرونینگن، مقاماتی از یونایتد، چلسی و سیتی در ورزشگاه حضور داشتند تا عملکرد فلتمن جوان را زیرنظر بگیرد. یونایتد علاوه بر نبرد برای خریداری او برای خرید سایر گزینه های مویس هم کار سختی را پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مویس ، یونایتد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار