ميرشاد ماجدي در خصوص شرايط فعلي تيم استقلال گفت: ما 4 خان دیگر را پیشرو داریم که هر کدام از این خان ها درست مثل یک فینال است.سعی می کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی در لیگ را متعلق به خودمان کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، میرشاد ماجدی در خصوص شرایط کنوني تیم استقلال به سئولات زير پاسخ داده و اظهار داشت:

*اردوی کیش را چطور ارزیابی می کنید؟
ما 7،8 روز می توانیم با همدلی و اتحاد هم در کیش تمرین کنیم و اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم تا به امید خدا به آمادگی برسیم.

*استقلال با آمادگی به تهران بر می گردد؟
ما در کیش به اولین چیزی که فکر می کنیم بازی با ملوان است و نیم نگاهی هم به بازی با الشباب داریم.این اردو هم فرصت خوبی است تا ما با آمادگی به تهران برگردیم.به نظرم بر پایی اردو در کیش تصمیم خوبی بود و امیدوارم که بتوانیم با دست پر به تهران برگردیم.

*با توجه به شرایطی که استقلال دارد فکر می کنید بتوانید حضوری موفق در آسیا داشته باشید؟
ما همه سعی مان را می کنیم تا حضوری موفق در آسیا داشته باشیم. با رسیدن یکی ،دو مصدوممان هم شرایط تیم خیلی بهتر می شود تا با آمادگی بیشتر در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم.

*در بازی با سایپا آرش برهانی صد گل شد.این اتفاق را چطور دیدید؟
صد گل شدن آرش را به فال نیک می گیریم و خوشحالیم که آرش پایش به گلزنی باز شد.آمادگی آرش هم می تواند به نفع خودش و هم می تواند به نفع استقلال باشد و امیدواریم او در کنار دیگر بازیکنان تیم باز بتواند برای استقلال گلزنی کند.

*شانس قهرمانی استقلال را در لیگ چقدر می دانید؟
ما 4 خان دیگر را پیشرو داریم که هر کدام از این خان ها درست مثل یک فینال است.سعی می کنیم تا در 4 خان باقی مانده لیگ برنده باشیم و بتوانیم عنوان قهرمانی در لیگ را متعلق به خودمان کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ماجدی ، قهرمانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار