عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:اگر دشمن گزینه نظامی اش را به رخ ما میکشد ما نیز همه گزینه های نظامی مان برای مقابله با آن روی میز است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر محمد رضا محسنی ثانی در مراسم یوم الله 22 بهمن درجمع مردم اظهارداشت:اگر امروزمقامات کشورهای غربی و آمریکا دم حرف از تهدید میزنند و در همه محافل غوغا به راه انداخته اند به خاطر این است که در میدان سیاست بردشمن پیروز شده ایم.

وی با بیان اینکه ملت ما با فتنه ها و توطئه های آمریکایی ها آشناست ادامه داد: امروز ملت ایران در این راهپیمایی ثابت کردندکه همواره برسرشعار مرگ برآمریکای خود ایستاده اند.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد اضافه کرد:آنچه که امروز در اردوگاه غرب شاهد هستیم خواری و ذلت کشورهای غربی است و این ذلت به جایی رسید که لابی های صهونیست و گروه های فشار دولت آمریکا را مورد بازخواست قرار داده اند.

وی ادامه داد:امروز آمریکایی ها از افزایش نفوذ ایران در منطقه و جهان میهراسد.

محسنی ثانی با اشاره به شرایط صلح حدیبیه در دوران رسول اکرم (ص) گفت:در آن شرایط نیز برخی از مسلمانان بر رسول اکرم (ص) خرده گرفتند که چرا با کفار صلح کرده ایم .

وی ادامه داد: آنان درآن دوران این نکته را درک نکردند که در نهایت مسلمین در این صلح پیروز میدان بودند.

نماینده مردم سبزوار یادآورشد:امروز ما نیز در همان شرایط هستیم و برخی بر مفاد این توافقنامه خرده گرفته اند و برخی نیز به آن روی خوش نشان میدهند،اما باید این نکته را بدانیم که سکان دار این انقلاب مقام معظم رهبری است و نتیجه نهایی این توافقنامه پیروزی ملت ایران است.

عضوکمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدیدهای اخیر دشمن اظهارداشت:نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سرمیبرند و زیر سایه فرماندهی کل قوا در صورت یک خطای دشمن بارمز الله اکبر هیمنه او را فروخواهند ریخت.

محسنی ثانی با اشاره به توفیقات این توافقنامه افزود: حضور بیش از 130 هیات پارلمانی ،سیاسی و اقتصادی در این مدت کوتاه از برکات این توافقنامه است و ما درآینده شاهد گشایش هایی بهتر و عالی تر خواهیم بود.

وی با انتقاد از سیاست های دولت دهم نیز گفت: در دولت دهم به دلیل فشار تحریم ها و مدیریت غلط در کشور شاهد برخی رکودها در حوزه های مهم اقتصادی و سیاسی بودیم واین رکودها به ایجاد زیرساخت ها ،ساخت پروژه ها و... زیان فراوانی وارد کرد./

برچسب ها: گزینه ، نظامی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.