رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور در جمع استادان، دانشجویان و علاقه مندان به گیاهان دارویی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: تشکیل واحدهای انجمن در شهرهای مختلف استان یکی از مهمترین اهداف انجمن گیاهان دارویی کشور است.

دکتر محمد باقر رضایی افزود: تا کنون در چندین  استان، انجمن گیاهان دارویی در قالب فعالیت های مختلف کشاورزی و صنعت گیاهان دارویی  فعال شده است.
وی اظهار داشت: شناسایی اولیه در رابطه با گیاهان دارویی در استان ها  صورت گرفته است و انتظار داریم فرهیختگان در کنار هم بتوانند یافته های علمی بین  دانشگاه ها و موسسات علمی کشور را به خصوص در استان ها یکسان سازی کنند.
رضایی  گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید ارتباط ملی با کشورهای دیگر و موسسات داخلی را  بیشتر کنند تا زمینه های فراوری را در سطح تولید انبوه در اختیار سرمایه گذاران  قرار دهند تا موجب رونق کارخانه جات گیاهان دارویی شود .
رئیس انجمن گیاهان دارویی کشور افزود: کشت دیم و قابلیت های توانمند گیاهی در استان چهارمحال و بختیاری یکی از اهداف  اصلی تاسیس انجمن گیاهان دارویی در دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد  است .
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از دانشکده های مصوب و با تجهیزات مدرن، هم اکنون دارای 1000 دانشجو ،  یک رشته کاردانی، 5 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، 7 رشته کارشناسی ارشد و 20  نفر عضو هیأت علمی تمام وقت است./ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.