بازی تیم های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان اصفهان که هفته قبل به خاطر بارش برف مشکلات پرواز به تعویق افتاده بود، 2 روز بعد از مهلت مقرر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو مسابقه زا 3 بازی مغعوقه هفته قبل سورپلیگ بسکتبال فردا 24 بهمن برگزار می شود اما دیدار دو تیم پتروشیمی بندرامام و فولاد ماهان به روز شنبه 26 بهمن موکول شد.

در بازیهای فردا، تیمهای همیاری زنجان و صنایع ماهشهر در دیدار تعین کننده برای رده ششمی جدول در ماهشهر به مصاف هم می روند و دو تیم افرا خلیج فارس با استقلال قشم هم در خانه قشم با هم روبرو می شوند. تیم برنده این دیدار در رده نهم و تیم بازنده در رده دهم جدول جای می گیرند.

برترین های هفته قبل

اسلاوکو ورانز بازیکن 230 سانتی متری تیم بسکتبال ذوب آهن در پایان هفته بیست و دوم لیگ به عنوان موثرترین بازیکن هفته معرفی شد.

ورانز که با 22 امتیاز و 18 ریباند مقابل ماهان دبل دبل کرده بود، همراه با محمد دباکنه بازیکن صنایع، بهترین ریباندر هفته هم بود و با 8 بلاک شات، بیشترین تعداد بلاک شات را در لیگ ثبت کرد.

علاوه بر کنه که با 19 امتیاز و 18 ریباند، آمار دبل دبل هم داشت، 2 بازیکن دیگر تیم صنایع در لیست بهترینهای هفته بودند. یونس لاله زاده با 27 امتیاز به عنوان بهترین امتیازآور هفته معرفی شد و امیر امینی هم با 7 توپربایی، بهترین آمار را در این زمینه داشت.

وحید اسلامی بازیکن صنایع بهترین پاسور هفته با 10 پاس گل بود و با اضافه کردن 19 امتیاز در بین بازیکنانی قرار گرفت که در این هفته دبل دبل کردند.

محمد حسن زاده با 18 امتیاز و 15 ریباند در کنار موسی نبی پور با 15 امتیاز و 12 ریباند دیگر بازیکنانی بودند که دو شاخص آماری بالای 10 داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هفته ، آخر ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار