معاون سازمان اوقاف با اشاره به اینکه ایران جایگاه ویژه‌ای در منطقه از لحاظ ژئوپولوتیکی دارد، گفت: به گفته مقام معظم رهبری، انقلاب ایران بدون نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته شده نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام احمد شرفخانی با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال تزریق فرهنگ غرب‌زدگی و برهنگی در کشورهای مسلمان است، گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی تأکید بر اصول اساسی آن است.

وی ادامه داد: انقلاب در ایران موجی جهانی ایجاد کرد و این رویداد یک حادثه منطقه‌ای نبود بلکه واقعیت تاریخی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اصولی که انقلاب براساس آن شکل گرفته است، تصریح کرد: توحید، تکریم انسان‌ها، فلسفه خلقت انسان، عدالت اجتماعی، وحدت عالم اسلام و اهتمام به معنویت از اصول اساسی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: به دلیل پافشاری بر همین شعار و اصل است که شرق وغرب جهان، جمهوری اسلامی را سدی بزرگ در برابر خواسته‌های استعماری خود می‌دانند.

لژفخانی بیان کرد: باید بر عناصر اسلامی و اعتقادی در جامعه پافشاری کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ برهنگی وغرب‌زدگی در جامعه رواج پیدا کند.

وی بار دیگر با تأکید بر پافشاری بر اصول انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب‌هایی که ماندگار نبوده‌اند، انقلاب‌هایی هستند که نتوانستند اصول ومبانی خود را حاکم نمایند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: راز ، ماندگاری ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار