مدیر عامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مشکلات مالی تیم فوتبال پرسپولیس بنده معتقدم این تیم باید به بخش خصوصی واگذار شود.

عباس انصاری‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره احتمال تغییرات هیئت مدیره در باشگاه پرسپولیس گفت: هر کسی که می‌خواهد عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شود حتما به این نتیجه رسیده است که می‌تواند به مشکلات این تیم کمک کند اما بنده معتقدم مشکلات تیم پرسپولیس به حدی است که باید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی افزود: در فوتبال ایران ابتدا هیئت مدیره تغییر می‌کند پس از آن مدیر عامل و بعدا هم می‌گویند بودجه نداریم که تمامی این کارها به باشگاه‌ها و روحیه بازیکن‌ها لطمه می‌زند.

انصاری‌فرد درباره عملکرد پروین بیان کرد: پروین خود داوطلب شده بود که به باشگاه پرسپولیس بیاید اما مشکل باشگاه پرسپولیس مدیریت پروین نیست بلکه مشکلات اقتصادی است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اعتصاب بازیکنان این تیم تصریح کرد: اعتصاب بازیکنان کار درستی نیست زیرا بالاخره بازیکنان به هر راهی که شده طلب خود را می‌گیرند به اعتقاد بنده تیم پرسپولیس تیم مردمی است بازیکنان این تیم به خاطر هوادارانشان نباید اعتصاب کنند.

انصاری‌فرد در پایان خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را داشت اما با تساوی دیروز کارش دشوار شد اما اگر بتواند عزمش را جزم کند بی‌شک می‌تواند در بازی‌‌های پیش روی خود موفق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار