زنجان/

تهیه طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان خرم‌دره

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره گفت: در حال حاضر طرح هادی در تمام روستاهای شهرستان خرم‌دره تهیه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،مهدی آهنکار به تعداد روستاهای شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرستان داری 16 روستا است.

وی با اشاره به تهیه طرح هادی در روستاهای شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: در حال حاضر تهیه طرح هادی در تمام روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه در 10 روستای این شهرستان نیز طرح هادی در حال اجرا است، تصریح کرد: میانگین اجرای طرح در این روستاها 65 تا 70 درصد است.

این مسئول به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای اتمام اجرای طرح در تمام روستاهای شهرستان خرم‌دره، بیان کرد: تکمیل اجرای طرح بستگی به تخصیص اعتبارات شهرستانی، استانی و ملی دارد.

آهنکار متذکر شد: تاکنون اعتبارات مناسبی برای اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان خرم‌دره اختصاص داده نشده است.

وی به اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای طرح هادی در شهرستان خرم‌دره اشاره و عنوان کرد: امسال این میزان اعتبار 2 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرم‌دره ابراز کرد: این میزان اعتبار برای اجرای طرح هادی در دو روستای سوکهریز و قلعه‌حسینی اختصاص داده شده است.

این مسئول میزان اعتبار تخصیص داده شده را به تفکیک دو روستا بیان و اظهار کرد: یک میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شده برای روستای سوکهریز و یک میلیارد و 60 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده شده برای روستای قلعه‌حسینی است.

آهنکار با بیان اینکه مشارکت روستاییان در شهرستان خرم‌دره در زمینه اجرای طرح هادی خوب بوده است، گفت: به محض بهبود شرایط جوی اجرای طرح هادی در دو روستای ذکر شده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زنجان ، خرم دره ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.