فیلم تلویزیونی " بیا از گذشته حرف بزنیم" در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای پخش از این شبکه آماده شده و به زودی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛ تله فیلم " بیا از گذشته حرف بزنیم " به سرپرستی محسن روخ دوست برای سیمای بوسنیایی این شبکه زیرنویس شده و در آینده نزدیک در جدول پخش این سیما قرار خواهد گرفت.

عادل حاج محمدویچ ترجمه و ویراستاری متون این فیلم تلویزیونی به بوسنیایی را انجام داده و مهدی سعادت احمدنیا اپراتوری زیرنویس آن را برعهده داشته است.

تله فیلم اپیزودیک " بیا از گذشته حرف بزنیم " بر اساس فیلم­ نوشتی از معصومه بیات به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی برای شبکه یک سیما تولید شده است.

" بیا از گذشته حرف بزنیم "، شرح کشمکش‌های میان سه مادر و رابطه‌شان با یکدیگر است که آزیتا لاچینی، ثریا قاسمی و پوراندخت مهیمن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم تلویزیونی " بیا از گذشته حرف بزنیم " به مدت 85 دقیقه در سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر به بوسنیایی زیرنویس شده و برای علاقمندان و مخاطبان فیلم های ایرانی از این شبکه به نمایش در خواهد آمد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار