مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با پایان عملیات ساخت واحد های جدید تا چند سال آینده در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، این شرکت به الگویی مناسب برای شرکت های تولید کننده نفت و گاز تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از کاهش و مرتفع شدن مشکلات مرتبط با تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی دو سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به اجرای برنامه های توسعه ای، وضعیت تولید در شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان بهتر شده و به پویایی خود نزدیک می شود.

مهندس حمید بورد در ادامه به احداث تسهیلات جدید فرآورش نفت و گاز در این شرکت اشاره کرد و گفت: با احداث تسهیلات جدید بهره برداری و نمک زدایی، ظرفیت فرآورش در شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان به نحو مطلوبی ارتقاء می یابد.

وی  همچنین ضمن مطرح نمودن بحث متناسب سازی چارت سازمانی در قدیمی ترین شرکت تولید کننده نفت و گاز کشور عنوان کرد: با توجه به پیشرفت خوبی که در زمینه احداث تسهیلات جدید در حوزه عملیاتی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان وجود دارد، باید چارت سازمانی این شرکت نیز متناسب با توان و میزان تولیدش ارتقاء یابد.

مدیرعامل بزرگ ترین شرکت تولید کننده نفت و گاز کشور تأمین نیروی انسانی متخصص را از اولویت های این شرکت برشمرد و افزود: لازم است با جذب نیروی انسانی متخصص و همچنین تجهیز سیستم تعمیرات، آمادگی لازم برای تحویل گیری و مدیریت کارخانجات جدید بوجود آید.

گفتنی است؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از 5 شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که با پیشینه ای بالغ بر 105 سال، درگستره ای به وسعت 27000 کیلومتر مربع مدیریت تولید نفت و گاز از 12 میدان نفتی و 8 ميدان گازي را برعهده دارد . /

برچسب ها: شرکت ، نفت ، مسجدسلیمان ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.