مسابقات پرش جام اسب طلایی در روزهای 22 و24 بهمن در باشگاه آزمون برگزار شد و هادی ساعی قهرمان المپیک هم در این رقابت ها شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستین دوره رقابت های پرش جام اسب طلایی با حمایت هیات سوارکاری استان تهران و باشگاه آزمون با حضور حدود 150 سوارکار از ساسر کشور در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 22 بهمن همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این رقابت ها محمد حسین نژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسوولان سواری کاری حضور داشتند.

این رقابت ها طی روزهای 24 و 25 بهمن نیز در باشگاه آزمون و پیست سرپوشیده مانژ ادامه یافت.

در حاشیه این رقابت ها هنرمندان نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات بودند.

همچنین در روز نخست این مسابقات محمد عبیدی پور، شراگین حبیبی، رامین شهابی و محمد نقاش به دلیل زمین خوردن دچار حادثه شده بودند.

در دومین روز مسابقات هم جام اسب طلایی در رده سواران مبتدی مهسا شفیعی، فائزه غروی و حمیدرضا هندی در رده بزرگسالان در حین اجرای مسابقه دچار حادثه شده و راهی بیمارستان شدند.

اما در نخستین روز مسابقات در بخش نونهالان تینا صف شکن از مشهد با اسب گراندل عنوان نخست را از آن خود کرد، سالار گلستانیان با اسب جاست روئیت از باشگاه نسیم البرز و کیانا فکوریان با اسب انیکس از باشگاه آزمون تهران رده های دوم و سوم را بدست آوردند.

سام معصومی با اسب فلورچه و کارن معصومی با اسب کنتس هر دو از باشگاه آزمون تهران چهارم و پنجم شدند و ایلیا معنوی با اسب لاندن از باشگاه حبیبی تهران و سارا رحمتی با اسب فرانوس از تیم شهدای تهران عناوین ششم و هفتم را کسب کردند.

مسابقات نوجوانان و بزرگسالان هم در روز نخست برگزار شده است.

در دومین روز مسابقات بخش سوارکاران مبتدی 23 شرکت کننده حضور داشتند که با طی کردن مسیر مسابقه بدون خطا در رده بندی قرار گرفتند. در پایان این رده، محمدرضا محمدی، مریم هدایی، هادی حاجعلی، مهناز شفیعی، دانیال میرپنجی، علیرضا قیاسی، محمد مهدی چگینی، حسین نوروزیان و امیرحسین ریحانیان موفق بودند.

در رده بزرگسالان D، 86 شرکت کننده ثبت نام کرده اند. در این رده سوارکاران با طی کردن مسیر مسابقه با موانع 120 متری در سالن سرپوشیده باشگاه آزمون بایکدیگر مسابقه می دهند.

عباس قدیری با اسب کنتن رو از باشگاه شبنم تهران، مسعود مکاری نژاد با اسب باترفلای از باشگاه ابرش تهران، داود پوررضایی با اسب بونیتو از باشگاه آزمون تهران، جلال کارگری با اسب ویانا از باشگاه آریاسب تهران، مجید شریفی با اسب وارلوک از باشگاه آزمون تهران، حمیدرضا حاجی کندی با اسب تارازد از باشگاه شهدا، مسعود مکاری نژاد با اسب زاندورینا از باشگاه آزمون تهران، مجید شریفی با اسب زیپلین از باشگاه آزمون تهران، محسن جدیدی با اسب زارا از باشگاه شهدای تهران، مهدی تیزرو با اسب کری سو از باشگاه آزمون تهران، کاوه فربود با اسب کریستالو از باشگاه آزمون تهران، شراگیم حبیبی با اسب اجی نوزد از باشگاه حبیبی تهران، علی مخلصی با اسب کاردناپ از باشگاه ابرش تهران، فرامرز باب الحوائجی با اسب گراف از باشگاه آریاسب تهران رامین شهابی با اسب تنت از باشگاه آزمون تهران و جواد قدیری با اسب وای لانا از باشگاه شبنم تهران عناوین اول تا شانزدهم را کسب کردند.

محمد میلانی، حسین وفایی، حسین رضایی، آروین چیت سازان و امیررضا صف شکن عناوین اول تا پنجم بخش جوانان را از آن خود کردند.

در بخش مسابقات اونرز (مالکان) 51 سوارکار ثبت نام کردند که مهراب معصومی با اسب کشمیره، دنیا فکوریان با اسب ساخاری، سامان گلستانیان با اسب مارتینی، محمد کارخانه با اسب سکرت، مهراب معصومی با اسب بیک بیوتی، ابوالفضل ملک لو با اسب آردن، دنیا فکوریان با اسب آبزی شین، علیرضا محکم کار با اسب آپ تومی و حسین علینقیان با اسب زازوا عناوین اول تا نهم را بدست آروردند.

هادی ساعی قهرمان تکواندوی المپیک نیز که بعد از بازنشستگی به طور جدی به سوارکاری می پردازد نیز در این رقابت ها با اسب "آنتا چبل" شرکت کرد.

برای این رقابت ها در مجموع جوایز نفیس و 70 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، اسب ، پرش ، جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار