جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط جمهوری اسلامی ایران توانسته تکبر آمریکا و اسرائیل را بشکند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار قاآنی در جمع فعالان فرهنگی بزم اندیشه مرکزمشاوره جوانان آستان قدس ضمن اشاره به انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلابی برپایه تعالیم اسلام و تشیع بوده و ما در این مدت از همان ابتدا با با هیچکس سر دعوا نداشتیم و با یک منطق قوی، مستدل و محکم امام خمینی (ره) در طول این مدت حرکت کردیم.

وی افزود: این در حالی بود که از همان ابتدا دشمنان دعوا را با ما شروع کردند و این دشمنی به سرکردگی آمریکا و دیگر کشورهای حامی استکبار جهانی در طول این سی و چند سال ادامه داشت و استکبارجهانی در تلاش بود که جنگ را از درون خانه‌ها شروع کند والبته تا امروز، این فراز و نشیب‌های انقلاب در برخورد با دشمنان به عقیده بنده درس بوده است.

وی در مورد دفاع مقدس گفت:دشمن بعثی با حمایت جامعه جهانی از هیچ سعی و تلاشی برای محدود کردن ایران اسلامی فرو گذار نکرد و در این 8سال با همه تجهیزات و سلاح ها به مایورش بردند و جالب است بدانید عراق با 16 لشکر جنگ را آغاز کرد و بعد از اتمام جنگ با تمام تلفاتی که داده بود، 50 لشکر سازمان یافته داشت.

وی خاطر نشان کرد: اگر از من بپرسید که مهمترین دستاورد جنگ چه بود من می گویم مهمترین دستاورد ما در جنگ انسان‌سازی بود و ما به اندازه‌ای در جنگ انسان‌ ساختیم که در هیچ دانشگاهی نمی توانستیم این مقدار انسان‌سازی داشته باشیم.

سردار قا‌آنی در ضمن اشاره به اتحاد غرب و شرق علیه ایران یادآور شد: تنها پدیده‌ای که قدرت‌های غرب و شرق را علیه ملت ایران متحد ساخت جنگ عراق بود و البته جمهوری اسلامی هم توانسته در مقابل، آن‌ها را گوشمالی داده و تکبر آن‌ها را بشکند و ما امروز به دهان آمریکا می‌کوبیم.

وی در مورد اقدامات نظامی غرب می گوید: آمریکا و اسرائیل اگر چه در آدم کشی و جنایت به پیشرفت های زیادی دست یافته اند اما در جنگ پاک و مطهر یارای مقابله با این انقلاب را ندارند.

سردار قاآنی ضمن اشاره به واقعه11 سپتامبر و انهدام برج های دوقلو یادآورشد :‌ آمریکایی‌ها در این اتفاق یک خودزنی انجام دادند و در ادامه در دنیا جنایاتی را به راه انداختند و در همین زمینه به بهانه حقوق بشر و مبارزه با القاعده، 14 سال در افغانستان به کشت و کشتار پرداختند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد سیاست های نظام در سوریه ابراز داشت: ما شاهد یک موضوع داخلی در سوریه هستیم و به آمریکا و جامعه جهانی ارتباطی ندارد که در این زمینه دخالت کنند./

 

برچسب ها: ایران ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.