رضا یزدانی: شب های 11 و 22 اسفندماه شما عزیزان را برای بار دیگر در تهران ملاقات می كنم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در اجرای رضا یزدانی در دومین روز بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج میلاد تهران , رضا یزدانی در بیست و پنجمین شب از بهمن ماه با تدارك شش قطعه از آلبوم جدید " ساعتا خوابن" و مجموعه ای از آلبوم های قبلی خود روی صحنه رفت.

مركز همایش های بین المللی برج میلاد در دومین روز جشنواره موسیقی فجر و در اجرای قدرتمند رضا یزدانی شبی سرشار از حضور مخاطبان با احساس موسیقی پاپ – راك را تجربه كرد و به جرات می توان گفت این سالن در كنسرت یزدانی در طی دو روز سپری شده از جشنواره بیست و نهم , بیشترین علاقه مندان موسیقی پاپ را نسبت به سه اجرای گذشته , در خود جای داده بود.

خواننده آلبوم " خاطرات مبهم " در این اجرای زمستانی پیش از خوانده قطعه " ساعت صفر " گفت: تصمیم دارم اثری را برایتان اجرا كنم كه به عنوان تیتراژ سریال " یادآوری" از شبكه آی فیلم پخش می شد.

رضا یزدانی در دومین روز جشنواره بیست و نهم قطعه هایی همچون كجا گمت كردم , نوار , حرف های بی مخاطب , نوستالژی , تهران طهران , ادامه بده و یادگاری را برای مخاطبانش اجرا كرد.

این خواننده كشورمان در بخشی از این اجرا گفت: شب های 11 و 22 اسفندماه شما عزیزان را برای بار دیگر در تهران ملاقات می كنم.

گفتنی است , رضا یزدانی در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز با استقبال بی نظیری از جانب هوادارانش روی صحنه رفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار