رقابت های جودو گرامیداشت جام فجر مازندران که با حضور 60 ورزشکار از شهرهای استان در بهشهر جریان داشت ، با قهرمانی تیم نور به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، پس از قهرمانی تیم نور در این مسابقات که امروز جمعه به پایان رسید ، تیم های بهشهر و نکا عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند .

در وزن 60 کیلوگرم این مسابقات ، ˈ مصطفی احمدی ˈ از بهشهر به مقام قهرمانی رسید ، ˈ مجتبی حبیبی ˈ از نور دوم شد و ˈ مهران لطف آبادی ˈ از نکا در جایگاه سوم قرار گرفت .

در وزن 66 کیلوگرم ، ˈ میلاد الله قلی ˈ قهرمان شد ، ˈ علی اکبر حسن پور ˈ به مقام نایب قهرمانی رسید و ˈ آرمان صیامیان ˈ از بهشهر به مقام سوم دست یافت .

در وزن 73 کیلوگرم ، ˈ اصغر ابراهیم پور ˈ موفق به برتری در دیدار نهایی مقابل ˈ محمد امیرخانلو ˈ از گلوگاه شد . در این وزن ˈ جابر بابانیا ˈ از آمل سوم شد .

در وزن 81 کیلوگرم ، ˈ هانی سالار ˈ به مقام اول دست یافت ، ˈ ابوالفضل خطی ˈ از بهشهر نایب قهرمان شد و ˈ اکیر خادملو ˈ از گلوگاه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد .

در وزن 90 کیلوگرم ˈ احمد حسن پور ˈ از نکا ، ˈ مهدی نصیریان ˈ از نور و ˈ سیدمجتبی پیغون ˈ از بهشهر به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند .

در وزن 100 کیلوگرم این مسابقات ، ˈ علی رضا شهریاری ˈ از بهشهر قهرمان شد ، ˈ پویا عنیانی ˈ از نور دوم شد و ˈ محمدعلی پیغون ˈ از بهشهر به مقام سوم رسید .

در وزن بیشتر از 100 کیلوگرم این مسابقات ،ˈ محمد حسین دهقان ˈ از نور اول شد ، ˈ محمدجمال کلبادی نژاد ˈ از بهشهر دوم شد و ˈ علی زکیان ˈ از گلوگاه به قرار گرفتن در رده سوم اکتفا کرد./ش

برچسب ها: جودو ، جام ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.