با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، فاتحی معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر‌کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات نعمت‌الله دارفرین تقدیر و حسینعلی فاتحی به عنوان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان منصوب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بهسازی، تعالی، پویایی از ضروریات کیفی‌بخشی فعالیت‌ها در یک سازمان و در عرصه تعلیم و تربیت به واسطه تعداد مخاطبان و نوع کار مهم‌تر است.

هادی زارع‌پور گفت: کارایی و اثربخشی مستلزم اصلاح فرآیندها است و این مهم با تغییر و تحول نیروی انسانی با کیفیت بهتری انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: ایجاد اعتماد متقابل، انگیزه، رغبت، رضایت و مسئولیت‌پذیر بودن همراه خلاقیت و ابتکار در کار رضایت عموم را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و از آنان خوب استفاده کرد.

زارع‌پور گفت: آقای دارفرین بیش از چهار سال تلاش‌ مجدانه در این عرصه داشتند و از وی تقدیر و فاتحی که از چهره‌های علمی در آموزش و پرورش است این مسئولیت را برعهده می‌گیرند.

معاون سابق پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: فرهنگ مقدم بر تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و داشتن باور و استفاده از نیروی انسانی مناسب و آماده ساختن زیرساخت‌ها ضروری است.

دارفرین گفت: اهداف در یک مدیریت مطلوب با وحدت، همدلی و انسجام محقق می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش کلید فتح آینده است و دانش پاک در دل‌های پاک است و باید انسان‌های پاک در این عرصه خدمت کنند.

معاون پیشین پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان از همه واحدهای آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق تقدیر کرد.

معاون جدید پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان نیز اظهار کرد: در حوزه پژوهش با ایجاد برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت می‌توان به نتایج مهم و ارزنده دست یافت.

فاتحی ادامه داد: برنامه‌های جدیدی در حوزه‌های تحقیق و پژوهش، فناوری، طرح و برنامه‌ریزی در جهت کیفی‌بخشی اجرا می‌شود.

معاون جدید پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان، برنامه‌ریزی برای تحقیق در مورد تاریخ آموزش و پرورش استان، تقویت فعالیت در پژوهش‌سراها و آزمایشگاه‌ها، نظام‌مند ‌کردن آموزش‌های ضمن خدمت، بروز‌رسانی بانک اطلاعات پژوهش، راه‌اندازی فعالیت‌های پژوهشکده مهم و ساماندهی کتاب‌های کمک درسی در مدارس را از مهم‌ترین برنامه خود عنوان کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.