دبیر یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: فیلم «شیار 143» با بازی مریلا زارعی منتخب از نگاه تماشاگران سی و دومین جشنواره فیلم فجر شناخته شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،حمید طباطبائی با اعلام این مطلب افزود: نشست نقد و بررسی فیلم "چ" و " شیار 143" با حضور کارگردان و منتقدان استانی برگزار می شود.

این جشنواره باحضور نرگس آبیار و ابراهیم حاتمی کیا از کارگردانان برجسته سینما به کار خود پایان می بخشد.

وی ادامه داد: این نشست سینمایی در ساعت 11 فردا 27 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.

طباطبائی همچنین از برگزاری نشست نقد و بررسی فیلم "شیار 143" خبر داده و افزود: این نشست هم با حضور کارگردان نرگس آبیار و مریلا زارعی بازیگر این فیلم در ساعت 12.30 در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر از سینماگران برتر استان تقدیر به عمل می آید، خاطر نشان کرد: همچنین در این مراسم از دو خانواده شهید سینمایی که در جریان ساخت فیلم معراجی ها شهید شدند تقدیر به عمل می آید.

طباطبائی با بیان اینکه این مراسم به نوعی جشن سینمایی خراسان رضوی است، خاطر نشان کرد: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر با حضور ابراهیم حاتمی کیا، نرگس آبیار، برزو ارجمند و مریلا زارعی برگزار خواهد شد.

وی همچنین در مورد مراسم اختتامیه جشنواره در 27 بهمن ماه عنوان کرد: برای این مراسم علاوه بر دعوت از مسئولان استانی از رئیس سازمان سینمایی کشور ایوبی و بازیگر مطرح کشور برزو ارجمند هم دعوت به عمل آمده است.

طباطبائی گفت: قرار است در مراسم اختتامیه جشنواره از فیلم منتخب مردمی و فیلم منتخب داوران در بخش جنبی جشنواره یعنی سینما حقیقت و مستند هم تقدیر شود.

برچسب ها: مشهد ، جشنواره فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.