رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر از خسارت برف به بیش از 900 واحد مسکونی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ، یزدان کرد با اشاره به آسیب بارش سنگین برف اخیر غرب استان به ویژه در نوشهر گفت : بحران برف در مناطق حوزه شهری منجر به آسیب و تخریب به 161 واحد مسکونی شد که 15 واحد 100درصد، 65 واحد 30 تا 60 درصد و 81 واحد نیز تا 30 درصد دچار آسیب‌دیدگی و تخریب شدند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر ادامه داد : همچنین در بخش روستاههای بخش مرکزی موجب بروز صدمات و تخریب در 780 واحد مسکونی شد که از این میزان 225 واحد 100درصد، 245 واحد 30 تا60 درصد و 310 واحد دیگر نیز تا 30 درصد دچار آسیب و تخریب ناشی از برف سنگین در غرب مازندران شدند.

کُرد با اعلام این نکته اینکه کار آماربرداری بر آورد خسارات درشهرستان نوشهر به اتمام رسید گفت : اگر شهروندان و اهالی بخش مرکزی نوشهرکه واحدهای مسکونی شان براثر بحران برف دچار تخریب و آسیب شدند ولی در لیست بنیاد مسکن قرار نگرفتندبا مراجعه به بنیاد مسکن اعلام کنند تا کارشناسان را برای ارزیابی به آن مناطق نیز اعزام شوند.

وی دررابطه با روند اجرای طرح های هادی در بخش محروم کجوربیان کرد: از 68 روستای بخش کجور 30 روستا دارای طرح هادی هستند و مابقی روستای دیگر همچون انگاس، فیروزآباد،بین و برکن، کینس و... نقشه‌برداری طرح هادی آن انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نوشهر تصریح کرد: هر سال برای روستاهای نیچکوه،کندلوس، میرکلا از محل حوادثی اعتباراتی برای ایجاد دیوار حائل این مناطق می‌گیریم از طرفی کندلوس نیز جزو بافت با ارزش محسوب می‌شود و عقب‌نشینی‌ها در محدوده طرح هادی آن انجام شده است./ش ک



برچسب ها: بحران ، مازندران ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.