سیمای کردی شبکه سحر که مدتی است هر شب اقدام به پخش دو سریال تلویزیونی می کند، از این هفته مجموعه تلویزیونی "سایه آفتاب" را به عنوان سریال دوم این سیما به خانه های مخاطبان خود می برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "سایه آفتاب" به مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف در 21 قسمت 40 دقیقه ای به زبان کردی دوبله شده و آبان ماه سال جاری مراحل دوبله آن به اتمال رسیده است.

سید سعدالدین ستوده، متون "سایه آفتاب" را ترجمه کرده و فرزاد مشعوف، میکس و صدابرداری آن را انجام داده است. هوتن شکیبا، سیروان تخت فیروزه، مژده طاهری، سپهر محمدی، مریم ظاهریانی، گلاویژ همت بلند، نسرین حاتمی، فرحناز کریمی، سعادت رحیم پور، سید محمد ستوده، سید سعدالدین ستوده و علاءالدین باباشهابی نیز صداپیشگانی هستند که در دوبله این مجموعه حضور داشته اند.

"سایه آفتاب" ساخته محمدرضا آهنج محصول سال 83 است و وقایع آن در 3 دوره زمانی مختلف شامل زمان حال، پيروزی انقلاب و اواخر دهه 30 رخ می دهد. این مجموعه داستان جوانی به نام علی را روايت می کند که بر اثر اتفاقی ناخواسته سر از زندان درمی آورد و رفته رفته متوجه می شود که خانواده او، کسانی که او فکر می کرده، نيستند. از این رو تلاش او برای یافتن این هویت گمشده، موجب بروز اتفاقاتی می شود که او را در مسير تازه ای قرار می دهد.

حامد بهداد، پژمان بازغی، مجید مظفری، رضا سعيدی، آهو خردمند، چنگيز وثوقی، عنايت بخشی، آناهیتا نعمتی، رزيتا غفاری، سيد جواد هاشمی، یوسف تيموری، منصور سهراب پور و رضا بنفشه خواه هنرپیشگانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند.

"سایه آفتاب" از شنبه 26 بهمن ماه هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران از سیمای کردی سحر پخش می شود.

گفتنی است این مجموعه برای اولین بار از سیمای کردی پخش می شود در حالی که تا پیش از این، مجموعه هایی که قبلاً از این سیما پخش شده بود، به عنوان سریال دوم پخش می شده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.