کارشناس فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه جام حذفی در کشورمان از کیفیت بالایی برخوردار نیست و به لحاظ بار فنی نمی‌توان نکته‌ای را متصور شد.

بهتاش فریبا در خصوص کیفیت جام حذفی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه باید بگویم جام حذفی امسال فاقد کیفیت لازم بوده است و از لحاظ بار فنی نیز نکته قابل توجهی نداشت.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: به نظر من دلیل این بی‌کیفیتی را می‌توان به برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال و اینکه تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری روشن نبوده است اشاره کرد.

فریبا افزود: به نظر من خیلی‌ها دید مثبتی روی جام حذفی نداشتند و این نکته باعث عدم توجه به این جام شده بود اما باید دانست جام حذفی راه میان بری است که با ارائه چهار یا پنج بازی می‌توان قهرمان شد و به لیگ آسیا راه پیدا کرد و هر تیمی‌ که قهرمان شود به لحاظ اقتصادی می‌تواند برای تیمش مفید واقع شود.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص قهرمانی تراکتورسازی هم بیان کرد: در واقع خوشحالم که تراکتور قهرمان شد زیرا این تیم مردمی است و هواداران زیادی دارد و باید گفت هر چه هواداران یک تیم بیشتر باشد سهمیه تیم‌های کشورمان زیاد می‌شود.

وی ادامه داد: تراکتور سال‌های گذشته هم تا مرز قهرمانی پیش رفته بود اما نتوانسته بود قهرمان شود در واقع تراکتور شخصیت قهرمانی در جام حذفی را داشت و به قهرمانی هم دست یافت ولی با اتفاقاتی که در شهرستان‌ها میافتد باعث شد تراکتور از قهرمانی لیگ فاصله بگیرید.

فریبا با اشاره به تماشاگران متعصب تراکتور هم تاکید کرد: تماشاگران این تیم در هر شرایط جوی و با هروضعیتی تیم را ترک نکردند شما دیدید حتی رنج سفر به کرمان را هم قبول کردند و نتیجه‌اش را دیدند.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به سرمربی گری تونی اولیویرا و تلاشهای جلالی هم اضافه کرد: درست است که تونی تیم را قهرمان کرد ولی باید گفت شاکله اصلی تیم توسط جلالی بسته شده بود و نباید زحمات جلالی را هم نادیده گرفت در واقع جلالی تیم را بسته بود و زحمات زیادی هم کشید پس جام حذفی فقط متعلق به تونی نبوده و نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که شاهد درخشش تیم تراکتور در رقابت‌های جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا باشیم تا افتخار بزرگی برای کشورمان فراهم کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار